Прошу поради по дизелю ( не фольксваген )

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Golf 2, 11 сер 2012.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Значить трубка ще десь прикручена до корпусу двигуна. І витягуй спочатку саму трубку, а потім ГБЦ... ії там сильно крутити треба щоб витягнути.... головне запамятати як крутив щоб потім назад поставив
     
  2. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Вийняв голови. Обидві трубки - тріснули((( але думаю їх наточити не стане проблемою... Голови з впускним і випускним колекторами і турбіною на балконі...
    Фотки закину завтра. Ітак які подальші дії?
    1) Повторюсь на прокладці слідів прориву виявлено не було
    2) Деякі болти ГБЦ були ледве закручені ( чи свідчить це про деформацію ГБЦ? )
    3) На правій крайній ГБЦ - видимі сліди різноманітної корозії, такі як наліт, ржа, потоки ржи ніби стікали по блоку, а також виявив ржу і в тому циліндрі.
    4) Під час виймання Гбц тупо "пописав" ( поцарапав ) їх об блок. Розумію що шліфувати треба 100%

    Поки шо отак...
     
  3. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Пи Си
    В клапанах дирки нема
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    провіряй соляркою чи немає тріщин.... візуально можна не побачити... я десь вже писав як це робити пошукай, або якщо є спеціалізована фірма по ремонту ГБЦ то занеси туда... але тільки на провірку бо ремонт і в нас дорогий .... а так будеш знати що не в нормі то можна б/у поставити Якщо болти не були затягнуті - то велика ймовірність що покрутило голови - це теж візуально не провіриш - там допуски в сотих. Можеш взяти водостійку шліфшкурку 150 і чарез масло прошліфуівти ГБЦ від нагару і бруду і тоді краще буде видно що робиться... обовязково через масло - бо в суху сильно поцарапаєш
     
  5. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
  6. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    На верхньому фото ота підозріла ГБЦ. Збоку на ній корозія і таке враження що звідти сочилось щось. Там є якась заглушка. Потім ще сфоткаю як та заглушка виглядає на інших ГБЦ
     
  7. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    глянув на головки................
    б*я шось мені мало віриться, що причина незаводки в них:scratch_one-s_head:
     
  8. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Та покрутило напевно, всі грішать в тих моторах лише на головки. Зараз взяв солярку - сяду відмивати, трохи шліфану і буду провіряти так як КУМ писав вище.

    Ну а якщо забігти назад - то які ще могли бути причини незаводки крім поганої компресії?
     
  9. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Соромно, але я в тих пофотканих штуках - як вовк на дзвіздах. :blush:
    Але так хочеться Тебе підтримати! І аж дух запирає - цікаво, в чому все-таки виявиться причина?..
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    промивши головки, виявив на всіх 4х екзеплярах видимі трішини в районі форсунок.
    Це і є ті тріщини про які ми говорим? (скину фото ) Ще нюанс. Козаки з Крайслер клубу казали про те що товщина голів має бути 90.2 мм - це нова і 89.75 мін допустима, так от вимірявши звичайною канцелярською лінійкою я побачив шо там є 89 мм ну ще мах декільки сотих... Я так розумію що ремонт цей був вже останній(
    Виникає питання? Чи поможе в цьому ще шліфовка і утовщена прокладка?
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну лінійкою дуже не заміряєш тре штангенциркуль бажано з табло і на батарейку - у нас такий десь 100 грн коштує - він лапає соті. Все решта то на око. Якщо ремонт останній то не поможе уже ніщо, якщо після шліфовки клапана будуть виступати то то вже металолом. На тріщини тре дивитись, якщо це на перемичці між клапанами то там є допуск по глубині. На фольсвагеновських дізелях допуск до 0.7мм.. на GM тре дивитись документацію. Щоб вирівняти ГБЦ шліфовка може мати до 0.3 мм так що тобі треба добре все виміряти, щоб знати чи варто шліфувати. І не забувай що дізельні поршні виходять з блока на 0.8 мм. Всі ті штуки мають бути дуже точні бо рахунки ідуть на соті міліметра.
     
  12. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Червоним виділив місце де на усіх 4х ГБЦ є якісь тріщини. То це і є ті тріщини через які пропала компресія?
    [​IMG]
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Напевне ні. Це трішини форкамер.Якщо вони не глибокі то з такими тріщинами двигун довго їздити може. в кожному другому дізелю є ці тріщини... їх тре провіряти під тиском. Форкамери випресовуються і провіряється дальше
     
  14. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Якщо я візьму 4 голови в Львів? В нас є де провірити їх і шліфанути? Ти маєш кого порадити? Буду 5го жовтня в Україні.
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Це не проблема. Користуюсь послугами двох фірм. Будеш дзвони поможу.
     
  16. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    В розвиток теми:
    Я на Україні ))) а це вже тішить)))
    бачився з КУМом - передав свої 4 ГБЦ на провірку і так сказать "корєктіроку" )
    про то як я всім довольний відпишусь в темі про подяки)
    надіюсь цю тему закінчити бурчанням свого дизеля онлайн.

    Пи Си поки я тут в Україні тішусь - чеські фашисти написали маляву про чищення комунікацій і попросили забратися всі машини з парковок а так як мій 2.5 тонний боєць не їздить і стоїть без хазяїна навіть і не знаю що подумати? Заберуть гади чи ні? В мене на шклах ззаді і спереду написано на клятій чесько - фашиській мові шо польське авто не їздить)))
     
  17. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    може посунуть ?

    Лесі Українки у Львові перекопали. у нас тут була Волга, котра доживала свого віку (мабуть без хазяїна, або на неї було пофіг). То робочі спочатку її сували шоб не мішала, а потім задрались і вивезли її нах*р. Не здивуюсь якщо на металобрухт...
     
  18. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    В продовження теми. Сьогодні знову дойшли руки до Крайслера. Ітак маю пошліфовані ГБЦ. Вчора знайшов декілька таких самих крайслерів які розбираються. Сьогодні визвонив одного найближчого і домовився на понеділок. Мені потрібні ті обломані масляні трубки - для того щоб почати збирати це все до купи...
     
  19. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Яке значення виставляти на динаметричному ключі при затягуванні головок? Тут нижче хтось з вас наводив малюнки, є малюнок на якому зображено порядок закручування болтів, але я не розібрався де там зусилля написане? Гугл шось не дуже поміг!
     
  20. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    а поки ти чекаєш на відповідь (я не знаю, чесно, яке зусилля), розкажи як там справи в твого залізного коника. + фотки позакидай :)


    п.с. у вас там вже весна ?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)