Ремонт генератора

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем ора, 8 гру 2014.

  1. олежка

    олежка Початківець

    Авто:
    пассат б3
    приблизно 1 раз в сикунду
     
  2. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    У тебе можна знімати ремінь генератора і так заводити машину ненадовго? Чи перестане блимати? Клеми і маса добре затянуті? Ремінь генератора добре натягнутий і не буксує? Якщо так то 99% шо генератор.
     
  3. олежка

    олежка Початківець

    Авто:
    пассат б3
     
  4. олежка

    олежка Початківець

    Авто:
    пассат б3
    мигає десь приблизно 1раз в сикунду. МОЖЕ ВИ ЗНАЄТЕ від якої машини цей генератор , чи він підійде до пассата б3 1.8 моно.ДЯКУЮ!
     

    Вкладення:

    • 00.JPG
      00.JPG
      Розмір файлу:
      95,4 КБ
      Переглядів:
      211
  5. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Нажаль я неможу цього сказати, але з досвіду якщо кріплення і шків підходить або його можна переробити то генератор підійде любий треба тільки переробити схему підключення і то не в кожному випадку(головне щоб був толковий електрик). Наприклад від ВАЗ 2110 на 90ампер була б дешева заміна при певних умовах з моєї точки зору.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. bodya999

    bodya999 Active Member

    Авто:
    AUDI 80(B3) 2.0(½ 3A, ½ AAD) '91
    Привіт всім. короче, на холостих і на ХХ стабільно 13,6 В на АКБ. Заряд електроліту в новому АКБ за 3 місяці впав до 1,20-1,21.
    Чи небезпечний такий метод модернізації регулятора напруги ?
    http://forum.pavlodarauto.kz/viewtopic.php?f=10&t=4279
     
  7. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Якщо у тебе все справне. В таких ситуаціях можна якщо все правильно зробити але я б не рекомендував на літо більше 14в.
     
    • Подобається Подобається x 2

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)