Прийшла потреба міняти помпу, загудів підшипник, але ще не потекла. При розборці виявив, що попєрєдніки дуже сильно затягнули болти, зірвали грані на болтах(зірочки). Відкрутив три болта з дев'яти, а далі ступор. Або опускати двигун і наварювати гайки, або зубилом. Зубилом рубав десь біля п'яти годин і п'ять відкрутив. Залишився один(самий подлий) посередині, ніяк не підлізти. Вирішив розламити помпу і тоді він піддався. Ітого: зняття - цілий день,а встановлення - до години. Треба було зняти колесо, бампер і бачок омивача, болти якого також два з трьох дуже важко відкручувалися. Поставив нові болти від зчеплення Гольфа, там різьба М7х1. Сьогодні вже на колесах, ніякого шуму немає, двигун працює тихо!
Я не зрубував болти, а тільки їх підбивав, щоб відкрутити згодом. Різби не прослаблені, на блоку ні царапини. Там треба було зрушити лише чверть оберта і він відкручувався пальцями. Помпа сама силомінова і легко відколювалася, головне без фанатізма.
Одного разу стояв перед вибором міні вена ! Було три варіанти крайслер вояджер, Рено еспейс і ВВ шаран! За еспейсом і шараном жалію! Одне точно можу сказати не беріть ніколи крайслер вояджер 2,5 дизель! Ros машинка зачьот! Знаю що руки в тебе з правильного місця виросли , тому буде ще багато суперських подорожей на моря !
Порада на майбутнє - купляєш дванадцятигранні головки 8/7, або зірочки Е10/9 ( взалежності від степені збитості) по принципу на розмір меньше і забиваєш зверху на болт, а ще краще мати для такого з самого початку якісну головку, як мінімум Force. За звичай грані збиваються від першої спроби відкрутити розбитою неякісною головкою чи ключом. Хіба до тебе вже хтось зрізав грані.
Крайслер авто мериканське! А двигун 2,5 дизель запхнули туда Італійці. Якщо глибше занурюватися в історію - то це взагалі мотор з якогось баркаса ! Постійний перегрів 4х гбц - то мененгіт у всіх дизельних крайслерах тих років. Я маю на увазі 1997-2000. Для підтвердження маю двох свідків з клюбу !
Згідний! Я для того процесу якраз взяв нову головку Е8, але грані вже до мене були підірвані, а далі процес з зубилом і молотком! Зараз прикрутив болти з зчеплення ВАГа з різьбою М7, підійшли по всім параметрам і грані там більші. Я якраз такі машинки я і розглядав, +форд галаксі і сеат альхамбра. На оглядини одного Крайслера навіть їздив в Яворів, виявився вбитий варіант і переробка з вантажівки. Навіть був варіант Тойота Превія, але прайс на неї мене не влаштував. Шаран також в прайс не влазив, дорогі вони тоді були чомусь. Рено Еспейс мене задовільняє повністю, самий великий плюс це пластикові елементи кузова, трансформація салону. До того ніколи не стикався з пластиковими машинами, мені сподобалося. Якщо би зараз прийшлося міняти машинку, то став би в великий ступор. Привик вже до габаритів мінівена. Пару днів довелося поїздити на Вектрі, якось не комфортно себе почував, якась вона маленька стала, зато шустріша. Всюди є свої плюси і мінуси!
Цього року також планую машиною на моря, в Лазурне, по путівці. Але це майбутня історія! п.с. Якось приглядаюся до купівлі автобоксу, стидно вже позичати. хто буде продавати, пишіть. п.с.1. Шукаю Терра Драйв, Тулє дороге. Юзав їх два на машині, різниці не відчув, хіба ціна.
Маю мінімальний по літражу від терра драйва. Обклеєний наклейками "Country". VW Golf Country Chrome Edition З ціною щось придумаєм.
Прийшла черга до ходовки. Минулого тижня поміняв сайленблоки і шарові, того тижня черга підійде до стабілізатора. Стійки вже поставив, а втулки на днях. Коли зняв праве переднє колесо то офігів, зламана пружина і погнута стійка стаба. Пошуки б/у нічого не дали, вчора в Новояворівську купив нові пружини, заодно гляну опори і опорний підшипник.
Хочу вас розчарувати, то не Личаківська винна а Наукова . Ну ви прям як двоє виїхали з салону на нових авто пару раз катнули по Личаківській . Хоть при покупці на ті спружини дивились?