Реставрація рульової рейки

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем nzi, 18 вер 2009.

  1. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Сьоні їздив до того Сергія , вищесказаного,
    реставрація рейки:
    -600 реставрація
    -500 робота зняти поставити рейку
    -700 його ремкоплект (вони дешевші , але зі своїм не дає гарантію)

    Ремонт ходової в нього надзвичайно дорогий, мені тре було міняти десь 5-6 позицій всяких дрібниць типу пильників, направляючих стабілізатора і д. т. , нарахував роботи на 1200грн(будь-яки сервіс то робить за 300-600грн).
    Заміна помпи - 200 грн , перед тим заїжав на інший сервіс, але там було зайнято все до кінця тижня , там сказали мені 70грн.
    В мене склалось враження зовсім негативні , дав йому реставрувати рейку і суппорт один(реставрація суппорта - 360грн), тепер боюсь щоб не напоров бо відмовився від ремонту ходової за таку ціну і реакція його була дивна , почав розказувати що він вміє правильно підшипники регулювати, гайки закручувати, а інші то роблять неправильно і того в нього такі ціни :shok:
    Я вже починаю думати може то він тільки мене хотів з такими цінами розвести чи то понти в нього такі :dntknw: , заїдьте хтось для статистики, що він іншим говорить ))
     
  2. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    да.... ціни серйозні
     
  3. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    перед поворотом на Дубляни (їхати з Гал. Перехрестя) є сервіс, там шиномонтаж і реставрація рейок. [/quote]

    Довелось і мені колись бувати там. Враження від їхньої роботи - негативні. При заміні рейки: обірвали тросик спідометра і ще пару дротиків (проте бились в груди що не вони), завжди навязували тільки свої масла, бо інші це не те. Тай ціни там.....
     
  4. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Цей Сергій дійсно дорогий майстер. Але я як сервіс-мен з ним кілька разів спілкувався. і хочу сказати, що він дуже толковий майстер, робить акуратно і якісно і відповідно знає собі ціну. За копійки працювати не хоче, і мабуть має рацію....

    П.С. Рок-н-рол, а чому не їдеш на автосервіс КОМФОРТ? ;)
    Ціни не такі як у Львові...
     
  5. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Не хвилюйся, не напорить....
     
  6. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    скажи Олег,і рейки також реставруєш?
     
  7. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    то я так і не зрозумів, в чому полягає реставрація рейки? Чому на автосервісах цього не роблять? Це якась особлива робота чи як?
     
  8. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Не кваліфікована реставрація полягає в тому, щоби розібрати рейку і поміняти ремкомплект (що теж доволі не просто без відповідних навиків). Чого абсолютно не достатньо! Ще в рейці є т.з. шток по якому ходить червяк, (червячна пара). Так ось той шток реставрують на обладнанні на танковому заводі. Реставрація того штока полягає в тому, щоб відновити йому дзеркало. Цей сергій, про якого я писав має в наявності штоки до основних VW і відповідно реставрація 1-2 дні, якщо в нього нема якогось штока то це до тижня роботи.
    Ні, мова йшла за
     
  9. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989. VW T4 1996,1.9 TD
    Привіт
    Нічого особливого нема
    1.При потребі ( вел виробітці ) шліфують саму рейку
    2.Втулка на правій стороні ( виточується з второпласту )
    3.Нижній підшипник червяка ( дуже рідко вилітає ) -міняється на втулку з второпласту .
    4.Верхній підшипник червяка (найчастіше) -проточується і ставиться інший.
    Якщо цікавить детальніше то пиши ( сам перебрав дві рейки )
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Якщо нічого особливого, то напиши тут. щоб всі знали.
    П.С., Мова йде за гідравлічні рейки.
     
  11. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Приїду ;), розкажіть де то, або якщо то вже обговорювалось то скиньте пліз хтось лінк !
     
  12. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    • Подобається Подобається x 2
  13. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989. VW T4 1996,1.9 TD
    Привіт
    Вибачайте , по гідравлічних наразі нічого не підкажу - не стикався ):
     
  14. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Звісно цікавить! Виклади інфу, не жаднічай:)
     
  15. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    ..................................................
     
  16. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    ти по простих розкажи докланіше...
     
  17. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Забрав вчора машину з ремониу(реставрація рульової), тепер в мене руль крутиться як в ЗІЛа якогось, з величезним зусиллям, це нормальне явище після ремонту бо все ніби нове і не притерте чи це мені щось напороли ?
     
  18. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    А ти в реставратора про це не питав? От у мене ніби з рульовою все добре, насос відеставрований а зусилля на кермі більше ніж хотілося б.
     
  19. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    питав, каже що значить треба робити ще насос, але не розумію чому до того насос качав, а зараз перестав :shok: , а ще каже що якщо колеса повертаються і руль сам вертається назад значить все ок, але яке то нах... все ок, я знаю як має крутитись руль з гідраком, кроче поїду завтра донього!!!

    П.С. за реставрацію рейки , супотра(щось мені тепер здається що його і не портібно було чіпати, але навязали), і заміну двох салінблоків я заплатив 2390грн, по моєму після такої суми то все мало б ідеально працювати!
     
    Останнє редагування: 27 жов 2009
  20. Voffka

    Voffka Active Member

    Авто:
    VW Jetta Coupe
    Клубна карта:
    000010
    не скажу точно про систему з гідраком, говорю як деякі підар@си "реставрують" рейки без ГУРа - затягуючи регулючий болт щоб рейка менше калашматила.... вот руль і туго крутиться. Але така "реставрація", без перевірки і заміни усього вищеописаного до одного місця.
    Мені "це" минулого року, якраз перед обвалом грн. обійшлось в 400грн (200 б/у рейка + 200 за заміну), після чого на наступний день придбав нову рейку (тоді ще за 760грн.) і змусивив їх ту парашу замінити...

    П.С. раз ти теж п.с. дописав: як на мене за такі бабки, ще і в кризу (коли інші майстри за копійки підписуються робити, бо клієнтури нема), ти мусиш з них 3 шкури спустити...
     
    Останнє редагування: 27 жов 2009

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)