Щоб не скучно було VW Golf Cabrio mk1 та VW Scirocco GTII mk2 було придбано для колекції VW SCIROCCO mk1 1979р.в Що цікавого. Цікаво те що абсолютно вісі детальки збережені на місці. З колхозу тільки фари від ТАЗ 2106, але завдяки DinoGray маю комплект оригінальної оптики. Комплектація як я зрозумів не сама проста - хром по периметру всіх вікон, заводське тонування вікон, датчик т-ри масла та класичний годинник, салон рекаро, хромовані ручки дверей, двигун 1,5 JB (буде замінено на 1,8 РВ), заводська обшивка багажного відділення, оригінальна решітка ZENDER, рідні легкосплавні диски VW та ще щось... Ось як він виглядав до реставрації
АЙ Молодець ))) І витримує паузу до наступних фоток ))) ... !!! всі затамували подих. чекають ))) підписався на тему
Краса неймовірна.....уу.....иии......оооо..... (захлинаюсь слиною.) боюсь уявити що буде після реставрації))) А можна фото салону??
Машина супер! А власнику особлива повага, на власні очі бачив, як Олег біля неї трудився. . . Нема слів, це треба бачити!!!
Так, Машина з Івано-Франківська. А чому чудо? Машина збережена вся в оригіналі! Зварювальних робіт майще не було. Ріспект попередньому власнику, котрий зумів її так зберегти!!!!
а донора до неї ти не забирав? бо там був ще донор. як я зрозумів на момент її огляду, то там стояв не рідний мотор 1,8. з.і. "чудо" не мається на увазі щось погане.
Чув що в Г-2 є мяка та тверда, не знаю в чому різниця. На ощуп панель не дубова. При натисканні пальцем чуть прогинається.
Тверда це коли панель тупо великий кусок пластмаси. Як в Таврії наприклад. М"яка зроблена з іншого матеріалу якогось
Це вспінений і заламінований матеріал. Степінь пасивної безпеки набагато вища ніж в теперішніх машинах