Добрий день! Підсткажіть мені будь ласка! Чи можна експлуатувати прицеп в день та вночі без поворотів та стопів, прицьму ззаді на прицепі написано "СТОПІВ ТА ПОВОРОТІВ НЕМАЄ"?
не можна. має обов*язково висіти знак аварійки на такому прицепі. а в ночі має бути обладнаним щей жовтим миготливим ліхтариком.
Сьогодні менти хотіли мене взути на 425грн. Але переконав задурно. Їду від поліклініки по Терешковій( зараз Виговського), роблю на зелене світло правий поворот на патона коло колишнього руского консульства. Зупиняюсь бо в пішоходів теж зелене, пропускаю двох ближніх пішоходів, а третій далеко від мене метрів 8 ,тільки зайшов на перехід, то я проїзжаю і мент мене хап "мол я двох пропустив, а третього ні" ледве йому пояснив що я надав перевагу в русі пішоходам, а тому третьому до мене далеко було, то не було необхідності чекати поки він підійде бо в нього і в мене зелене світло.
Потрібно мабудь купити невеликий тираж "Правил дорожнього руху" і роздавати цим "мусчінам", щоб вивчали їх.
А......знайома ситуація. Є ще таке - під*їжджаєш до пішохідного переходу і не знати звідкіля береться баба і просто вилітає тобі на пішохідний. Але під авто не кидається. А так - однією ногою аби ступити на перехід. Тут навіть воронам на деревах зрозуміло, що зупинити авто ніяк не встигнеш. І що характерно через 20 метрів стоять мєнти і "Слиш, дарагой, нарушаєм, будєм платіть ілі как?". Що характерно - я кщо постояти трохи в кущах і поспостерігати - та баба не одному так кидається під авто. І навіть є випадки, коли вона в спірних ситуаціях дає покази на користь ДАІ. Цікаво: чи діляться з нею Дайці?????
взагалі правила чітко вказують що наближаючись до пішоходного переходу, водій забовязаний знизити швидкість і в разі необхідності зупинитись щоб пропустити пішохода. Такщо зупинка не є обовязковою перед піш переходом.
http://www.opel-club.com.ua/forum/index.php?showtopic=74069&st=0&gopid=1070238078&#entry1070238078 була свідком того цирку, читайте кінцевий висновок по цьому інциденту))
вчора їду з морів. 7 година ранку, я вже 12 годин як за кермом і 24 години як практично не спав. Їду собі по автобану 110-120 , кайфую від степових краєвидів, і раптом за горбочком кілометрів 10 перед Уманню стоїть зліва самі знаєте хто і махає полосатою ложкою. При цьому зволоч створює аварійну обстановку, змушуючи мене гальмувати бо я саме рухався в лівому ряду, випереджаючи якесь авто і крім того за мною в правому ряду їхало ще щось. Враховуючи всі ці обстоятільства я акуратно зупинився аж метрів за 150-200 на правому узбіччі. Я впевнений що ніц не согрішив і це проста перевірка документів, для економії свого і його часу втикнув задню та вернувся поближче до мента і просовую у вікно документи. І добре я зробив, що не приліг поспати поки він дойде до мене, бо в даній ситуації кожна секунда, як виявиться згодом, була дорога Отож то чмо підходить, представляється на смішному сурживу і сходу мені показує свій прибор з дисплеєм, на якому світиться цифра 148, мол ви осьо превисило скорость, йдем писать протокол. Я кажу ніфіга я не перевищував, то ніразу не моя швидкість. Каже ваша ваша йдем оно писать протокол. І в цих словах аж відчувається дике небажання писати той протокол, а просто отримати в лапу своїх 50 грн. Я кажу по перше я їхав не один, були ще машини, де докази шо то моя швидкість, а не їхня. По друге, якби я їхав 148, то я уже був би у Львові, а по третє покажи час, коли зафіксовано швидкість 148. (При цьому я починаю сумніватися. Обганяв я якраз якийсь больший чорний позашляховик, а такі машини повільно не їздять, може я дійсно їхав 148 , а спідометр в старушки тупо бреше. Або може я заснув на тому обгоні і провтикав стрілку спідометра?). Тим часом дядя міліціонер тисне якісь кнопочки і переводить дисплей свого прибора в режим таймера і там ми відім як часікі щолкають 2.20 - 2.21 - 2.22 - 2.23 ...... Тут я остаточно переконуюсь шо маю справу з лохотроном і починаю дальше втирати шо то ніфіга не моя швидкість, від зупинки пройшло максимум одна хвилина і шо якшо той рагуль почне заповнювати протокол, я йому там таке напишу, і про його хитрі прийомчики, і про місце в якому він стоїть, шо він пошкодує, шо не вибрав собі іншу професію. З перекошеним таблом мент віддав мені документи і пішов ловити наступних лохів. Мораль басні: шановні автолюбителі, учіть матчасть, не ведіться на розводки інспекторів ДАЙ і ваше бабло залишиться при вас. А, ну і правила дорожнього руху теж не варто порушувати .
Я б ще наголосив , що я адмін ( ти) одного з найбільших VW форумів в Україні, і ваша розмова записана та вся ситуація вцілому і буде показана публіці!!! А еще мій сайт ( твій) лябить читати його начальство!
Взагалі я не зрозумів ти пишеш що їхав по автобаму, а там максимальна швидкість якщо мені не зраджує память 130км +20 =150 . Ти їхав 148. Хіба то було в зоні дії знака 110. Там декуда стоять такі знаки, тоді порушення мало б мати місце. В загальному так і є я давно писав" якщо ти погодився що не правий то ти попав, а якщо сперичаєшся і наведеш кілька аргументів в свою користь, чим завієш сумніви в дурну голову мента, поїдеш далі. В тих рагулів теж строго, написали скаргу на них і тут же внутрішнє розслідування, мінінгіту повна ж-па. Тому в їх інтересах не мати спірних протоколів, а краще іншого зловити за той час.
Під автобаном напевно розуміється Київ-Одесса, яким воно звісно не є і там звичайне обмеження 90. Наскільки знаю 130 дозволено лише на Бориспільській трасі - поправте якщо помиляюсь.
Я не знаю тонкощів термінології, автобан чи не автобан, але знаю, що Київ-Бориспіль - це єдина в Україні "автострада" (може це те саме, що автобан) , там обмеження швидкості 130 (+20) А Київ-Одеса це дорога з двома смугами в кожному напрямку із роздільником, там можна їхати 110 (+20)
А це вже офіційно закріплено в новій редакції ПДР? Я памятаю шо в неті мелькала така інфа - але при інспекторі на інтернет ссилатися ж не будеш
Чув раз історію одного чоловіка. Розказував як він раз пив з одним даїшником, а на наступний день той зупинив його і влупив штраф по 130 ст. за п"янку. А самого мене теж раз майже з машини зупиняли практично в дворі. так. для довідки.
Тобто якшо дорога з двома смугами руху в одну сторону, зліва подвійна суцільна полоса і справа суцільна то там 110 можна їхати?
ну я теж так це розумію і думаю навіть хоч би одна смуга була в одну сторону і розділені вони суцільною лінією дорожньої розмітки 1.1 або 1.2 то там 110+20 можна їхати.