Що краще капремонт дизеля чи купити вживаний для гольф3

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Василь125, 28 лют 2012.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    2л на 10 000 не буде сильно диміти. Димить то коли 0.5 -1 л на 1000км. Але судячи з того що зимою на холодно заводилась то і копресія не зовсім погана. Дізель зимою з поганою компресією фіг заведеш. Можливо там комплекс - трохи турбіна підбирає трохи двигун. При правильному запаленні дізеляка майже не димить
     
  2. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009

    як варіант,і чесно небачу особливої потреби вже ремонтувати
     
  3. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Двигун бере оливу, і як на мене, немало, - однозначно тре дивитися що саме підбирає, навіть якщо 50/50 з турбіною. Робити щось з цим потрібно, і негайно, бо такі втрати оливи до добра в майбутньому аж ніяк не приведуть.
     
  4. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    в мене масла брало не багато, десь 2 літри на 10000 км, а димів як чорт. Якщо надумаєш капіталити, скажи хай при тобі голову вскриють і там вже сам будеш бачити фронт робіт, щоб лишнього не добавили
     
  5. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Небагато??? 2 літри на 10000 км, то до біса багато! У мене після капіталки (дякую куму). бере 0.0 на 5000км, незважаючи що я останнім часом можу собі позволити 140-150 км/год. Різницю вловлюєш?
     
  6. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    згоден, але це після капіталки !
     
  7. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Я заливаю масло АРАЛ 10W - 40, говорили що не погане. Щоб компресію поміряти там потрібно замінити нові шайби під форсунки і нові трубки ?
     
  8. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Компресію переважно міряють через свічки розжарювання(тобто куди вони вкручуються:))
     
    Останнє редагування: 2 бер 2012
  9. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Майстри так міряють усі, чи кожний по своэму?
     
  10. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Хороші майстри тільки так.
     
  11. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Турбомайстер у якого я перевіряв турбіну пояснив чому в -25 градусів машина завелася, мовляв двигун загерметизуваний гарно.
     
  12. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    А якщо ще й вихлопну трубу заглушити, то й в -35 б завелась:lol::lol::lol::rofl::rofl::rofl:

    Вибач не втримався....
     
  13. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Знаєш я нерозумію цих майстрів і їхніх термінів потрібно ще перевірити компресію або іншому майстру показати чи що?
     
  14. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Двигун не можна зробити аби-як, інакше працювати не буде, якщо перед продажем робили і він працює - значить добре зробили.
    Тут питання постає чи якісні запчастини поставили. І чи взагалі ставили (чи просто варили, розточували і .д), в цьому випадку не то що масло а й інші речі будуть пропадати ;)
    Моя думка, що масло підбирає турбіна, або є якась інша причина втрати оливи (тріщина в картері, датчик тиску оливи підтікає, ще щось в цьому роді).
     
  15. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    бас, виходив з кумових слів, що до двох було але диміло страшно
    після капіталки зараз теж нулі поки
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Оце я зовсім не зрозумів....???? Як то можна гарно загерметизувати....
    З дізелем все доволі просто.... поки поршень сильно не стисне солярка не детонує(не загорится)... там же ш нема свічок запалювання... і якщо нема компресії то солярку не можливо підпалити.... в бензинових двигунах часом є таке явище... коли виключаєш запалювання а двигун працює... тобто бензин детонує без іскри з свічок.
    кожен двигун на капіталку виходить по свому.... в тебе могло диміти і масло і не спалена солярка через низьку компресію.... а можуть сісти тільки масло зйомні кільця а компресійні добрі то тоді двигун жере тільки масло і в такій ситуаціїї 2л на 10 000 то не дуже великий розхід... Фактично виходить 200 грм на 1000 км... по щупу то приблизно з мах на min і диму не дуже є. Ше раз кажу дуже димить коли вже є 0.5л на 1000 км
     
  17. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Я процитував турбомайстра, це його термін, як можна загерметизувати двигун я не знаю. Я зрозумів що начебто прокладка на герметику, кришка картера на тих гайках що прикручується кришка під ризи-новими прокладками гайок видно герметик може тому так і говорив. Він заміряв тиск картерних газів в двигуні.
    Р.S, Після кожної їзди перевіряю масло проїзджаю приблизно 220 км. не видно щоб масло брала, а за деякий час вже потрібно доливати. В мене чу-чу-ть підтікає з верху але 2 літри явно там не може витикати.
     
    Останнє редагування: 3 бер 2012
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Те це само собою розуміється що у двигуні має бути все прикручено і ніде масло не має текти.... тільки при чому тут герметизація....???? Ну але кожен має якісь свої терміни....
     
  19. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    2л на 10 000км не є аж таким великим розходом масла. Будь-який ДВЗ в процесі роботи споживає масло. Розхід масла на угар залежить від типу мастила і манери їзди.
    Правильно пише Юра - 200гр./1000км не є смертельно.
    Навіщо лізти в цей двигун ? Буде 0,5л/1000км - це вже інша справа.
    До речі, а яке мастило залите ?
     
  20. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    помічав наступну ситуацію до капіталки

    коли міняв масло заливав по мітку макс на щупові, проїждджав десь 1500-2000 тисячі масло опускалося до мітки мін, коли доливав відбувалось те саме

    саме цікаво що коли не доливав, як було на мін там і лишалося, нижче не опускалося

    на гольф 3 мені здається ще можливо знайти не вбитий мотор, зрештою і випускалися універсали тройки ще довше ніж хечбеки
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)