Сильно твердіють шланги охоложуючої рідини. Це норма?

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем SashulkaB3, 10 тра 2016.

  1. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    з мого досвіду - це б означало лише одне - десь перебита прокладка між блоком і головою - тому і дує патрубки (або погано затягнута динамометричним ключем).
     
    Останнє редагування: 27 тра 2016
    • Подобається Подобається x 1
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Версій може бути купа, але скоріше всього щось було у водяних каналах блоку і коли міняли помпу вилетіло. Мав ситуацію коли крильчатка помпи розлетілась і було півтора лопасті цілі і помпа качала і машина не грілась. Була і друга ситуація все було ціле а двигун грівся до 105-108 град. Пів року возились- провірили все і ГБЦ і прокладку і антифриз концентрат і помпу міняли і датчики а двигун все одно час від часу перегрівався особливо в пробках. на трасі десь до 103-105 і дальше не грівся. Кічилось тим що в якийсь момент рвануло водяний трійник на ГБЦ. Все нахрен з двигуна на вулицю. Поміняли трійник заляли антифриз стрілка як вкопана на 90 град. версія одна - щось було в блоку і мішало ОР. Коли рвануло то вилетіло на вулицю
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Точно пробита прокладка. поки що дуже мало... ще трохи поїздиш піде масло у ОР, або навпаки ОР піде в циліндри і зїїсть кільця... все залежить в якому місці пробита ГБЦ
     
  4. bogdan.lviv

    bogdan.lviv Новачок

    Авто:
    Пішохід...
    Я з таким самим досвідом знімав другий раз голову з новоі прокладки пару повідомлень вище...
     
  5. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    Паро повідомлень вище ти писав про те, шо робилася голова на Кульпарківській і Зеленій - можливо зле закручена голова і пробиває в систему охолодження?

    У мене колись було таке: з-під голови майже непомітно появлявся тосол... коли поїхав до моториста - то він якраз звернув увагу, що патрубки дує реально дуже сильно - коли вирішили міняти прокладку - після зняття проблема була як на долоні - очевидно від старості прокладка почала міняти свою структуру :)
     
  6. bogdan.lviv

    bogdan.lviv Новачок

    Авто:
    Пішохід...
    В мене тут своя теорія,не знаю чи вірна,розказував мені таку теорію колись давно один моторист.
    В помпі,коли вона качає,під крильчаткою створюється такий собі вакуум,коли сальники підуставші в помпі через них затягує повітря в систему,текти ще не тече,бо сальники обернуті в сторону води,та і воді тяжче пройти через сальники чим повітрю...от воно і завоздушує головку,а та вже перегрівається і кипить.
    Хоч я сам в таке не дуже вірю але допускаю що таке можливо.
    Короче на наступний раз якщо на холодній машині росте рівень і булькає,в першу чергу перевірю з знятим ремнем помпи,моментально вона не закипить...
     
  7. bogdan.lviv

    bogdan.lviv Новачок

    Авто:
    Пішохід...
    Вибивало воду,зняли-ніби прокладка,зробили на кульпарківській (клапана,направляючі,шліфанули),поставили,вибиває далі перевірили все (і помпу знімали дивились),зняли ще раз завезли на зелену перевірити а в друг тріщина,сказали головка добра,поставили ще раз,знов те саме,поміняли помпу і все стало гуд...
    Головку затягував сам денамометричним ключем,тому не сумніваюсь чи добре затягнута
     
  8. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    Загалом круто, шо все гуд тепер!

    Тут причина вихоть та, що Кум описав, можливо при заміні помпи якась срань, яка забивала систему або не давала працювати помпі повноцінно - вилетіла...
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В VW такий варіант не проходить за простої причини - через пару хв. після роботи помпи тиск ОР в системі більший за атмосферний і не може тягнути повітря... фізмка процесу не позволить. Може тільки видавлювати воду, для чого на помпах сталять зливний клапан. Таке може бути тільки на жигульовських помпах чи зіловських чи газоновських там тиску води в системі майже не було- вода просто циркулювала по кругу. колись розрізав помпу до кінця - сальнік подвійний двух бортний з наповнювачем у середині і ще стоїть прижимна пружина, яка розпирає борта... зроблено доволі надійно. Недаром рідні помпи ходять десять і більше років
     
    • Подобається Подобається x 2
  10. SashulkaB3

    SashulkaB3 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 35I
    Як вияснилось то в помпі важливий зазор між крильчаткою та корпусом де ставиться термостат (друга половинка помпи). Чим він менший той зазор тим краща циркуляція. Я теж туди планую лізти.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. SashulkaB3

    SashulkaB3 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 35I
    Наразі я поставив правильну кришку бачка котра тримає 1,5 бара і чомусь шланги вже не дубові, а цілком продавлюються, да вони не геть мягкі як на холодну но і не геть дубові. Можливо коли я накачав систему компресором до спрацювання спускного клапана я щось таки десь пропихнув но здвіг є. То явно не прокладка гбц. Я чомусь грішу на гумову прокладку впускного колектора для його підігріву. Вона в мене вже пару років сопливить в холодну пору.
     
  12. SashulkaB3

    SashulkaB3 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 35I
    Соорудив схемку для заміру тиску в системі охолодження. Протестую сьогодні то відпишусь шо воно за таке шо шланги тверді, а кришка не спускає. Зауважу що робочий тиск в системі має бути в межах 1,2 - 1,5 бара.
     

    Вкладення:

    • Подобається Подобається x 1
  13. SashulkaB3

    SashulkaB3 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 35I
    В мене майже ті ж граблі з двигуном, або це вже психічний розлад.
    Голову я всетаки зкинув, прокладка мала ушкодження в першому циліндрі, а саме в одному місці металеве кільце прогнило та сплющилось, від чого фриз попадав і це було непогано видно.
    Ось тут все описання https://www.drive2.ru/l/469464528099213686/
    З тих пір як зібрав двигун проїхав небагато, може кілометрів з 60, де з них 50 траси. Температура вище 92гр не росте, по трасі 85. Рівень фризу не змінний. На холодну рівень середина між мін та макс, а на гарячу трішки вище макс. На гарячу грубі шланги по ступіні зтиску як неперекачана велосипедна шина. З вихлопної на холодну коли згодом хвилин 5 вже трішки прогріється зьявляється пар. Що цікаво проїхавши бе перестанку 30км шляху пар зменшився врази але не зник, тобто на хх він є знову. Пар видно що не тосольний, розчиняється відразу, запар характерний бензину, на білому аркуші виключно прозора чиста вода без присмаку солодкого хоч пий. В баку є ще змішаний бензин 92 та 95 спирт.
    В кого як на гарячу, бо я скільки памятаю своє авто то пар з вихлопної таки частеньке явище.
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. SashulkaB3

    SashulkaB3 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 35I
    Все нормалізувалося, пар зник, потепліло, проїхався та з вихлопної жодного виходу пару немає. Шланги все так як колесо велосипеда, рівень не міняється. Наразі маюсь з запалюванням. В кого є які думки і статті по правильному виставленні кута запалювання.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)