система охолодження

Тема у розділі 'Автофорум', створена користувачем zubr, 5 чер 2013.

  1. zubr

    zubr Початківець

    Реєстрація:
    18 лют 2013
    Дописи:
    47
    Карма:
    0
    Трофеї:
    0
    Адреса:
    Львів
    Авто:
    vw vento
    Потрібна допомога!
    Сьогодні зранку залишив машину заведеною, приходжу за 10 хв а мотор закипів. Шо могло статись?
     
  2. Rules

    Rules Місцевий

    Реєстрація:
    31 бер 2007
    Дописи:
    1.963
    Карма:
    149
    Трофеї:
    63
    Адреса:
    Львів
    Авто:
    VW Passat B4 Variant 1996 2.0AGG 8кл Auto
    Клубна карта:
    000097
    Та що завгодно.Вентилятори крутились?патрубки до радіатора гарячі були?

    Пишу з телефону.Вибачайте за орфографію
     
  3. Sasa

    Sasa Super Moderator

    Реєстрація:
    14 тра 2007
    Дописи:
    5.373
    Карма:
    683
    Трофеї:
    113
    Адреса:
    Львів
    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    не. За 10 хв на ХХ не закипить при зломаних вентиляторах. Машина з ночі.
    Тут найбільш вірогідно що:
    - Заклинив термостат (не відкрив зовнішнє коло)
    - Заклинила/вмерла помпа.

    В обох випадках нижній патрубок радіатора мав би бути холодний. Крім того при мертвій помпі з пічки дуло би холодне повітря при включенні обігріву.
     
  4. mehenik

    mehenik Новачок

    Реєстрація:
    1 жов 2013
    Дописи:
    2
    Карма:
    0
    Трофеї:
    0
    Адреса:
    Галич
    Авто:
    vw golf II
    в мене була така ж ситуація...... виявилось датчик температури що є в радіаторі не працював...... помінявши його все стало на свої місця...
     
  5. Sasa

    Sasa Super Moderator

    Реєстрація:
    14 тра 2007
    Дописи:
    5.373
    Карма:
    683
    Трофеї:
    113
    Адреса:
    Львів
    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Тільки не кажи що машина закипала за 10 хвилин на холостому ходу. В жизні не повірю.
     
  6. mehenik

    mehenik Новачок

    Реєстрація:
    1 жов 2013
    Дописи:
    2
    Карма:
    0
    Трофеї:
    0
    Адреса:
    Галич
    Авто:
    vw golf II
    хоч вір хоч не вір...... але я тільки констатую факти....
     
  7. SUS2810

    SUS2810 Active Member

    Реєстрація:
    15 гру 2011
    Дописи:
    463
    Карма:
    13
    Трофеї:
    0
    Адреса:
    Львів
    Авто:
    VW GOLF III 1.4 AEX
    якщо антифриз старий. патрубки з нальотом, то все може бути...
     
  8. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Реєстрація:
    18 січ 2009
    Дописи:
    939
    Карма:
    127
    Трофеї:
    0
    Адреса:
    Львів
    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Варіантів три в порядку зменшення ймовірності:
    1) накрився датчик на радіаторі для увімкнення вентилятора;
    2) накрився термостат;
    3) накрилася помпа.
     
  9. Sasa

    Sasa Super Moderator

    Реєстрація:
    14 тра 2007
    Дописи:
    5.373
    Карма:
    683
    Трофеї:
    113
    Адреса:
    Львів
    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Допис нумеро 3

    о_О
     
  10. zubr

    zubr Початківець

    Реєстрація:
    18 лют 2013
    Дописи:
    47
    Карма:
    0
    Трофеї:
    0
    Адреса:
    Львів
    Авто:
    vw vento
    Накрився датчик на радіаторі!
     
  11. Sasa

    Sasa Super Moderator

    Реєстрація:
    14 тра 2007
    Дописи:
    5.373
    Карма:
    683
    Трофеї:
    113
    Адреса:
    Львів
    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Щасливі люди. За 10 хвилин на хх обидва кола нагріваються до 100 градусів... В мене мале коло в русі не завжди догрівається до 90 за той час... На всіх трьох машинах що в мене були.
     
  12. Rules

    Rules Місцевий

    Реєстрація:
    31 бер 2007
    Дописи:
    1.963
    Карма:
    149
    Трофеї:
    63
    Адреса:
    Львів
    Авто:
    VW Passat B4 Variant 1996 2.0AGG 8кл Auto
    Клубна карта:
    000097
    дуже швидкий прогрів може свідчити про велике внутрішнє тертя в моторі
     

Поділитися цією сторінкою