система охолодження

Тема у розділі 'Автофорум', створена користувачем zubr, 5 чер 2013.

  1. zubr

    zubr Початківець

    Авто:
    vw vento
    Потрібна допомога!
    Сьогодні зранку залишив машину заведеною, приходжу за 10 хв а мотор закипів. Шо могло статись?
     
  2. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    VW Passat B4 Variant 1996 2.0AGG 8кл Auto
    Клубна карта:
    000097
    Та що завгодно.Вентилятори крутились?патрубки до радіатора гарячі були?

    Пишу з телефону.Вибачайте за орфографію
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    не. За 10 хв на ХХ не закипить при зломаних вентиляторах. Машина з ночі.
    Тут найбільш вірогідно що:
    - Заклинив термостат (не відкрив зовнішнє коло)
    - Заклинила/вмерла помпа.

    В обох випадках нижній патрубок радіатора мав би бути холодний. Крім того при мертвій помпі з пічки дуло би холодне повітря при включенні обігріву.
     
  4. mehenik

    mehenik Новачок

    Авто:
    vw golf II
    в мене була така ж ситуація...... виявилось датчик температури що є в радіаторі не працював...... помінявши його все стало на свої місця...
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Тільки не кажи що машина закипала за 10 хвилин на холостому ходу. В жизні не повірю.
     
  6. mehenik

    mehenik Новачок

    Авто:
    vw golf II
    хоч вір хоч не вір...... але я тільки констатую факти....
     
  7. SUS2810

    SUS2810 Active Member

    Авто:
    VW GOLF III 1.4 AEX
    якщо антифриз старий. патрубки з нальотом, то все може бути...
     
  8. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Варіантів три в порядку зменшення ймовірності:
    1) накрився датчик на радіаторі для увімкнення вентилятора;
    2) накрився термостат;
    3) накрилася помпа.
     
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Допис нумеро 3

    о_О
     
  10. zubr

    zubr Початківець

    Авто:
    vw vento
    Накрився датчик на радіаторі!
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Щасливі люди. За 10 хвилин на хх обидва кола нагріваються до 100 градусів... В мене мале коло в русі не завжди догрівається до 90 за той час... На всіх трьох машинах що в мене були.
     
    qweerty подобається це.
  12. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    VW Passat B4 Variant 1996 2.0AGG 8кл Auto
    Клубна карта:
    000097
    дуже швидкий прогрів може свідчити про велике внутрішнє тертя в моторі
     
  13. scrap

    scrap Active Member

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Потрібна порада/допомога: сьогодні зранку підійшов до машини і побачив мокру пляму((( Відкрив капот і корпус термостата з кришкою були мокрі, і під ними в радіусі 30 см мокрий двигун. Спішив і не мав час шукати де більше мокро, де менше, напевно вітер пороздував. Судячи по бачку, витекло +-100 -150 мл антифризу. Машина простояла з 31 грудня, і сьогодні найсильніший мороз, в бачку антифриз рідкий був (поідеї він в мене розбавлений 1:1, тобто не мав замерзнути).
    Місяця 3 назад бачив, що корпус був вогкий, але думав, що так зливали антифриз коли ставили ГБО. Я його гарно помив шампунем керхе щою не було потьоків і пильнував. Але всерівно десь трошки дівалось антифризу.
    Що могло статись? корпус чи кришка і чому? І 6 січня потрібно буде їхати машиною, і цікаво, чи підтікання на прогрітому двигуні посиляться чи пропадуть, бо в до -8 сухо було, якраз долив антифриз.
     
  14. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    шо корпус, шо кришка (мається на увазі флянець?) пластикові, з часом їх викривляє, особливо на морозі. може є і тріщинка. ше може пропускати випари через кришку розширювального бачка, якщо вона не тримає необхідного тиску.
    на прогрітому підтікання посиляться, бо зросте тиск в системі.
     
  15. scrap

    scrap Active Member

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    раз недокрутив кришку бачка, то потьоки були на бачку. А так 2 роки назад замінив кришку, бо не спрацьовував клапан. Тай потекло на холодній машині, бо останній раз гарячою вона була 31 грудня.
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Значить щось тріснуло... поки не виясниш їхати не можна... під тиском буде ще гірше
     
  17. scrap

    scrap Active Member

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Заходив у Сигнал, в них є корпус виробника TRICKLO, якийсь дуже пластмасовий і ціна ... 127 грн, мене трошки насторожило. Але інших варіантів вони не мають. Варто брати, якщо іного немає. чи краще далі шукати (часу не дуже)...
     
  18. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    я колись теж мав таку проблему, купив ТОПРАНа китайського, там же. десь за 200 грн ше пару років тому. але в мене ше було скривлена кришка (флянець), і з під неї капало. от ту кришечку я довго шукав, знайшов на екзісті, чекав, і при тому раз її міняв, бо трошки не підійшла. десь тут я навіть вроді писав про то і давав її номер для двигуна 1,3 МН. але не факт, що тобі треба її міняти. дійсно, варто спочатку встановити звідки то капає.
     
  19. scrap

    scrap Active Member

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Є ще одне питання по фланцях (корпусах): в мене був 1,3(2G) двигун і я його замінив на 1,4(ABD), вони дуже схожі і мені залишили старий фланець(корпус термостата), який має 2 датчики. До 1,4 двигуна йде фланець на 1 датчик. За що відповідають обидва датчики і чи я можу поставити фланець(корпус термостата)? Бо по факту зараз в мене 3 датчики:
    1. Датчик на радіаторі (включення вентилятора при перегріві).
    2. Один з тих двох показує температуру (незнаю якого кольору)
    3. ?.

    Тільки що таке прочитав:
    датчик №2, чорного кольору - відповідає за показ температури.
    а вот датчик №3, червоного кольору: Является термоключом, который, примерно, до 60С замкнут, а потом размыкается. Через него проходит питание на подогрев впускного коллектора «ежа». Що це заживлення і чи воно мені актуально?
     
    Останнє редагування: 4 січ 2016
  20. qweerty

    qweerty Початківець

    Авто:
    vw golf 2. 1.9TDI. 1Z
    Привіт.
    Датчик чорного кольору це покази температури.
    Синій датчик на інжекторі це датчик Digijet ,а синій датчик, коли стоїть карб це датчик включення підігріву впускного колектора .
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)