Вітайте в клубі нову машинку, хоч і не VW, але все ж VAG: Skoda Octavia A5 2.0 FSI 2008 року народження. Після продажу своєї "Шаленої вишеньки" (VW Golf MK3 '93 (1.8 ABS) Lion13) розпочав пошуки нового авто. Критеріями пошуку було бензинове авто ВАГ-групи із кліматом. Враховуючи бюджет, зупинився на Skoda Octavia A5 і SuperB Mk1. Оглянувши майже всі Октавії А5 (FSI) і Суперби першого покоління в області, зупинився на цій. Ще з першого погляду впала в око Отже Octavia A5 в комплектації Elegance, двигун 2.0 BVZ із шести-ступінчатою механікою, колір: темно-сріблястий металік. З додаткової комплектації: диски Crateris R16 та бортовий комп'ютер Maxi-Dot. Були дефекти по кузову: невеликий удар в край водійської дверки, та вмятина на задній лівій арці (зображення чомусь перевертаються). Уже виправлені Також є проблема із комбінацією приладів, після зняття клеми збиваються показники одометра (повертаються на певне значення). За два місяця проїхав 2000 км. Після Гольфа, машина зовсім іншого рівня. Дволітровий двигун не перестає радувати, легенько на педаль газу надавив і машинка летить незалежно від передачі При цьому розхід набагато менший ніж очікував. По трасі 6,2 - 6,8 (В основному їжджу до 125 км/год). По місту, без заторів в час пік, вкладаюсь в 10, а по заторах 12 - 14. Загалом розхід менший ніж у мого Гольфа. Ось так вона виглядала в оголошені: Так як я уже привик до шкіри, то і тут сідушки замінив на шкіряні, оригінальні з британки. Також встановив відео-реєстратор із камерою заднього виду. Пізніше добавлю звіт по проведених роботах.
Вірою і правдою та в радість хай завжди служить. Вітаю! Приємно такі пости читати, та й цікаво. Дійсно, а що значить до певного значення? Бо приміром, моєму як скидати клєми (-у), то нижній ряд показів км збивається на "0.0". Це той ряд він є дублюючий і помітив, що більше 2000 км він не показує, після того кілометражу знову з нуля. А от, з верхнім рядком показу км нічого дивного не відбувається.
Так, одометр збивається до 96 589 км. Швидше за все скручували пробіг і перестарались. За скручений пробіг не переживаю, по інших вузлах видно що загальний пробіг невеликий. Машина була придбана у Луцьку для фірми. До 2015 жила в Києві. В квітні 2015 її продали з фірми власнику у Львів. Власне при продажу з фірми, швидше за все і змотували пробіг, або проста працівники на фірмі щось хімічили. Попередній власник вів записи по пробігу, записував всі значення перед зняттям клеми. Тепер я продовжую ці записи
Закон про ПДВ спричинив що 90% шкод в Україні спочатку експлуатуються у фірмах а потім продають на вторинному ринку. І більшість шкод вбиті до неможливості бо на фірмах мають по декілька шоферів і не дуже пильнують за машинами.. Звичайно бувають винятки і дай бог щоб у тебе був такий виняток. Перевір стан фазорегулятора бо це їх слабке місце і коштує дохрена
Ні VAG-COM'ом не вийде - то механічне. В сумі це ланцюг, натягувач ланцюга і зірочки які тягнуть ланцюг.Ланцюг має бути не сильно розтягнутий, пласмаса наягувача не сильно вироблена, зірочки мають бути не вироблені. Весь цей механізм впливає на звук роботи двигуна. Чим більша виробітка тим шумніше працює двигун
Гарна машинка вітаю! Бажаю тільки приємних поїздок в радість та задоволення. І ніяких проблем в дорозі чи ремонті.....Особисто мені не подобається в шкодах - це перевернуті цифри спідометра і таха...
Прийшов час перевзуватись. На зиму перейшов на 15 дюймові диски і резину 195/65. Довго вибирав зимове "взуття". Розглядав і варіанти б/у, але там, або понад 6 років, або ціна мало що від нових відрізняється. Переглянувши "море" тестів і відгуків, зупинився на Goodyear UltraGrip Ice 2 і Bridgestone Blizzak Vrx. Між ними вибрати ніяк не міг, досить вони різні. Допоміг магазин з найкращими цінами, в ньому не було в наявності Goodyear . Ціна: 1720 за шт. і 360 шиномонтаж. Диски виглядають не найкраще, але цю зиму вже мусять від'їздити так. Літом потрібно буде гарно поґрунтувати, зашкурити і пофарбувати.
Два рази користувався UltraGripом і два рази не доїздили навіть до половини... і гулі вискакували і крутило... добре що не взяв. У нас весь Goodyear польський, якість до дупи
колись мав UltraGrip 500. Може мені пощастило потратипити на до добру гуму, але мабуть була найкраща зимова гума яку мав. Так як живу за містом, то бувало насипало по пів метра, і ніколи небуло проблеми виїхати.
+++ Відакатав ультрагріп з 12 по 16. Що на задньому приводі, що на передньому - ні разу не підвела!!!
Як уже писав в першому пості, встановив відеореєстратор із камерою заднього виду. Реєстратор прибув із піднебесної: PRAMIRO T810. Такий самий ставив собі на Golf і батькові на Т4. Якістю повністю задоволений. В комплекті був блок живлення на 12В із стабілізатором для підключення на пряму (без прикурювача). Проводи проклав під обшивкою до блоку реле та запобіжників, а для камери заднього виду до задньої дверки. Так як при покупці авто уже мало реєстратор, то свій підключив в теж місце (+ лише при ввімкнутому запалені). Для кріплення додаткової камери, придбав кронштейн, який встановюється замість плафона підсвітки номера. Кінцевий результат: Якщо комусь цікаво, невеликий звіт, як знімав обшивку щоб прокласти проводку. Інструмент який використовував: Починав з дверки багажника, накладка прикручена одним болтиком який тримає внутрішню ручку і 14 защіпок: Далі верхня рамка вікна, вона прикручена двома болтиками знизу (під нижньою накладкою), двома болтиками на які також чіпляються шнурки від полички в багажнику і 6 защіпок (4 вгорі і 2 знизу). Також треба обережно зняти із середнього стоп-сигналу: Пластик на стелі, під петлями, кріпиться лише на защіпках і закриває болтики які кріплять пластик на задніх стойках: Після цього знімав пластик на задній стойці, спочатку чорну частину на якій лежить поличка (вона прикручена болтиками під доковою обшивкою багажника, її потрібно відігнути, див. фото), потім верхню частину обшивки стойки (вони тримається на защіпках і один болтик в горі, див. фото вище). Щоб легше було зняти, там є штирі які заходять у спеціальні отвори, потрібно зняти накладку (не знаю як називається, по ній ремінь безпеки ходить). Вона прикріплена болтиком на 10 знизу. Щоб туди добратись потрібно зняти бокову подушку заднього дивану (кріпиться на двох защіпках).
Верхня частина пластику на середній стойці і пластик передньої стойки кріпляться лише на защіпках і "обжимають" стійки: Щоб відхилити обшивку стелі, потрібно зняти ручки над дверима (прикручені двома болтиками) і сонцезахисний козирок. Сам козирок прикручений одним болтиком, потім його потрібно вивернути і витягти (кріплення у вигляді гачка запхнутого в кузов). З іншої сторони козирок зачіпляється до фіксатора (чи гачка) який прикручений двома болтиками (під декорптивною накладкою): Щоб добратись до блоку реле та запобіжників потрібно зняти пластиз під рульовою колонкою (над колінами водія) Вона прикручена болтиками схованими під декоративними накладками по обі сторони руля, рід кришкою запобіжників і знизу два: Обідок навколо перемикача світла тримається на защіпках. На фото всі болтики і місця де вони мали бути позначав червоним кольором, а защіпки - синім. P.S. Вибачайте за помилки в тексті. P.P.S. Робив це все вже давніше, тож щось міг пропустити.
А не напрягає що ота байда постійно висить на лобовому? Мене особисто так то нервує шо аж жах. Чекаю доки умудряться зробити відеореєстратор такий маленький щоб як камера заднього виду, з блоком пам"яті десь в бардачку захованим... Але ще такого не знаходив.
Прибамбаси штука файна.... але розкажи який розхід на 2.0 ФСІ. Я коли зробив аудішний пробував на трасі то виходив на 4.5л в ощадному режимі.... в неті народ розказує про 10-12л. В мене по місту получалось 7-9... правда це все по бортовому, по баку нічого сказати не можу бо багато не їздив.
Я власне хотів з великим екраном, в A5 салонне дзеркало не дуже, видно тільки криші машин ззаду. Я на екран вивожу лише задню камеру. На китайцях є реєстратори, які кріпляться до лобового в районі кріплення дзеркала, без екрану і по суті ховаються за дзеркалом. Це цікава штука, той мотор не хоче, щоб про розхід думали В мене по трасі виходило 6 - 6,3. Менше не получається, він не хоче їхати повільніше 110 км/год. По місту можна 9-10, але не цікаво. В середньому 11-12. Це по БК. Їздив в Заліщики - Хотин - Кам'янець Подільський + трохи по місцевості, 850 км, середній розхід на всю поїздку був 7,2. Спеціально заливав від повного до повного на одній і тій ж заправці. Їхало 5-ро чоловік і багажник на половину загружений (а багажник в Октавії огого!) Загалом думаю по трасі можна дійти до 5,5 але їхати не більше 80 км/год, і по місту 8, але я так їхати не можу, цей мотор хоче щоб хоч чучуть газ вижимали
Двигун звичайно шустрий, а як притиснеш то як літак)))) ощадний режим то 90-110. Я на Ауді якраз поставив шкодівський фазорегулятор нову цепку натягувач і ГРМ новий, перебрав ГБЦ...там двигун AWA і в мене в тому режимі получалось 4.5 по трасі ну і я один. Напевне розхід 10-12то стиль їзди)))) чим більше тиснеш тим більше бензини