Відповідь: Свічки Так є, перевірив на власній шкурі : А щодо праильної перевірки - крім тиску треба давати ще температурний режим. Думаю при ньому можна бачити нові сюрпризи на нових свічках з по-китайськи криво вибитими надписами NGK чи BOSСH.
Відповідь: Свічки а як можна у львові замовити свічки з закордону? Як думаєте в польщі кращі свічки ніж в нас?
Відповідь: Свічки Найкращі - оригінальні. Вони їздять по 200 тисяч. До повного знищення центрального електрода. Замовляєш або на Алексі або на Ауді-центрі (Навроцького), щоправда одна коштує коло 130 грн. Ще є варіант купівлі на шротах з розбитих машин. Будуть коштувати як нові НЖК чи "Бош", але їздити будуть довше. Pol, зроби колись маленький експеримент: в ліву руку візьми оригінальну свічку (з логотипом фольца), в праву будь-яку з наших магазинів. Порівняй. Думаю твоя думка зміниться.
Хто юзав свічки Denso IRIDIUM POWER - поділіться враженнями, як поводить себе двигун після заміни, чи вартують вони тих грошей, що за них просять у порівнянні з штатними NGK?
Не вартують. То є спец свічки на турбонагружені спортивні двигуни. На звичайному двигуні ти не почуєш різниці. крім того можна попасти на неякісну бензину, кераміка свічки металізується і на викинення.
Вже півтора роки(купив осінню 2008) катаюсь на БОШ Платінум. Свічки бачили свічний ключ один раз, коли їх закрутили, проблем з запуском нема(тьфу..тьфу..тьфу) перебоїв в роботі теж. Мій вибір бош платінум!
- то є трохи не так. http://auto-svechi.ru/page.php?id=11 Ось ще декілька лінків, для тих хто заморочується з вибором свічок: Про зазори: http://www.zr.ru/a/16052/ Про багатоелектродні свічки: http://www.autoreview.ru/archive/2004/23/svechi/ Ну і досить толкове обговорення свічок: http://www.autoclub72.ru/forum/index.php?showtopic=5 http://lanos-club.ru/forum/index.php?showtopic=6286
Іридієві свічки Бош, Чемпіон, Беру, вже давно роблять. Ставили їх на спортивні двигуни. По відношенню ціна/ якість їх не вигідно використовувати на кожен день. Задорогі вони трохи.
- так не стоїть питання в грошах. Цікавить реальна віддача від цих свічок - тобто стабільність роботи мотору на холостих, відсутність пропусків запалювання, відсутність посторонніх вібрацій і т.д.. у порівнянні зі штатними.
Відрегулюй добре вприск постав рекомендовані заводом свічки і все буде добре. Решту грошей на пиво....
- ти думаєш що КЕ-Motronik вот так вот заїхав в любий інжектор-сервіс і відрегулював? В нас добре електронні вприски регулювати не вміють, не то що механічні. В мене всі настройки вприску заводські - в нас ніхто нічо ніде не крутив на інжекторі, єдине що я замінив ДТОЖ і то на оригінал б/у.
По перше КЕ-Motronik механічний вприск. По друге йому точно не потрібно іридієві свічки.. вистарчає якісних трьохконтактних. По третє КЕ-Motronik абсолютно спокійно регулюється навіть в домашніх умовах, нічого там складного немає. Основна причина всіх неполадок брудний бензин.
Чомусь візуально свічки NGK та BOSCH з нашого ринку суттєво відрізняються від NGK та BOSCH з німецького ринку. Тому довіряю BERU, їх ніби китайці ще не підробляють.
Підтримую ОлегаМ. в цьому питанні, у мене є свічки NGK, на який автівка прилетіла з Німців і на яких стоїть клеймо ВАГ, то в порівнянні з сучасними NGK то небо і земля.