Вже дуже давно не виїжав на трасу , відповідно після тих всіх проблем які мав , так нормально систему і не продіагностував , стрілка температури при русі по трасі показує більше , ніж середина , але в одному положені , наприклад якщо середина то 90 градусів , то температура показує 95-105 градусів , в заторах вентилятор сам включаєься без проблем , припускаю , що даччик . бо термостат міняв в принципі спрацьовує так як має бути , думаю , що то даччик , попробую поміняти , подивлюся ,що вийде , на всяк випадок хочу почути , які причини перегріву автомобіля можуть бути , напишіть , хто шо знає , ще один аргумент , чому вважаю , що то даччик , бо у випадку перегріву , на трасі даччик би точно не стояв в одному положені , я зробив фото лише того місця де включається вентилятор , якщо вентилятор включається при температурі 92-100 градусів , то відповідно надіюся , що це даччик , але на всяк випадок , хочу розуміти , до яких витрат і до яких деталей бути готовий
пірометром треба міряти температуру. Відповідно міряти при якій температурі включається вентилятор і т.д.
На наши машины есть термостат на разную температуру, сам столкнулся с такой проблемой, один открывается до 90 градусов, другой после, может такой и тебе попался.
Мав проблєму на високих швидкостях (>120 км/год) різко виростала температура. Усунена методом заміни прокладки ГБЦ