Як на мене, то культовість автомобіля можна визначати за кількістю випущених екземнлярів. Гольфів випущено 6301000 штук різних модифікацій. Не думаю, що люди б викидували стільки грошей за автомобіль, який не вартував би таких грошей. Джета 2, яка була модифікацією того ж гольфа. Їх випустили теж більше двох мільйонів і продовжують випускати дотепер зі модифікаціями в Китаї. Щодо копійки, як на мене, то цей автомобіль однозначно не дотягує до гольфа. По перше їх значно менше було зроблено 4850000 шт, а по-друге він просто не мав конкурентів, і люди купували то що було.
Згадайте в які часи його випускали і якою була ціна на нього - тому і стільки випущено, а не тому, що це щось особливе!
http://auto.bigmir.net/autonews/roa...Kak-fanaty-vstrechali-Top-Gear-v-Kieve--FOTO- http://www.youtube.com/watch?v=RMfSMTDWVBw http://www.youtube.com/watch?v=o878e5wI-P0
Ведущие самой известной в мире автомобильной телепередачи приехали в Киев. Хаммонд, Мэй и Кларксон собрали у гостиницы свой «майдан» фанатов. http://auto.bigmir.net/autonews/roa...ak-fanaty-vstrechali-Top-Gear-v-Kieve--FOTO-?
Так скільки було випущено, скільки коштували ці авто це одне. Друге, це коли до наших часів дожило 1 чи 10000000 автомобілів. Якщо 100000 і всі вони їздять, або стоять в колекціях то це культ. Можна навести багато прикладів аналогічних, що було випущено дофіга автомобілів, але це не значить що вони були культовими і дожили до наших часів. ЗІ. Не вважаю гольф культовим автомобілем, скоріше жук, але мову веду про сам культ а не автомобіль.
Вони не дожили, їх звезли в Україну і решта бідніших країн, як не крути... Це як масовий шротпляц! А не вимерли - бо запчастин багато дешевих китайських, тому що попит є, бо наштампували 10 мільйонів у свій час...
чувак, тут форум шанувальників фольців, і хай то для тебе шрот, а для когось це стиль життя. комусь це авто подобається,і він не потребує кращого, хтось розчарувався в нових авто, а в когось і дійсно немає коштів купити щось краще - але нас всіх обєднує шана до цієї марки. і якщо ти називаєш наші авта шротом - соррі, не місце тобі тут. тусуйся десь там між німцями, які їздять тільки, і тільки на нових автах зі салону, і хватить тут тролити і ображати людей...... бай зе вей, получається, по міркам німеччини, ти їздиш на дохлому 10річному шроті!
Так виходить, але "получається" при першій можливості, не задумуючись, поміняю його на щось новіше. Тема для дискусії тут не для того, щоб когось образити, чи тролити, чи ще щось, а для того, щоб встановити чи старі 20 річні гольфи є культовими. Все, рішили, для когось культові, для когось ні... І не треба забувати про толерантність до людей, які не поділяють твої погляди! P.S.: "це клуб шанувальників фольксів" - дякую, кеп... Моє відношення до VW спочатку було нейтральним(VW як VW). Kоли почав катати на 6му, тепер на свому 4му гольфі - відношення стали позитивні і тепер наступну машину хочу теж від VW тільки дещо новішу і сильнішу.. http://www.pegasus-rent.de/wp-content/uploads/VW_Scirocco_R_3.jpg
а тепер зареєструйся на Вортексі і напиши це саме в топіку якогось Ганса, Джека, чи Франца, де бюджет проекту перекриває вартість твого гольфа в декілька разів! Коменти потім виложи сюди, щоб ми тут могли оцінити свою адекватність П.с. ОлегМ, ти жебрак
Ха-ха то точно в нього 4 авто і всі вони "старі корита"... Оце дійсно бідака...))) А якщо серйозно, щойно бачив по АвтоПлюс програма про з"їзд ГТІ, біля одного відомого серед фанів та поціновувачів даних екземплярів австрійського озера Вертерзеє, там були одинички і двійки гольфи, в які окрім їх вартості вкладено по 20-25 тисяч євро! В не культове авто стільки б не вбахали, простіше було б купити якусь нову автівку за ті гроші, але...все таки культ...