Троянить на холодну, пропуски і т.д. ПИВО ТУТ!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Sebastian del Maar, 26 гру 2015.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Переклади з німецької.... але вже вроді ясно що це замінник клапана. Як він працює поки що не ясно.
    А тепер дивись -там на двох штучках є гумові уплотнюючі кільця. може на якомусь з них кирдик і не тримає.... особливо там де в тебе масло підтікає.
    Правильно мислиш. Якщо форсунки піддаються управлінню компютером - значить робочі, якщо не піддаються то тоді або чистити або на сміття. В тебе піддаються бо скаче напруга. Чим і як чистять ФСІшні форсунки не знаю - ще того питання не вивчав. У нас на БОШ сервісі є стенд для чистки - туди просто здаю, а як вони це роблять не цікавився.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    ПВХ Fix VAG - закрытие вентиляции картера, 2.0 TFSI (113 Е.А. двигателя), с TÜV


    89,00 € *

    вкл. НДС. плюс. Стоимость доставки

    Немедленное отправка, срок поставки 1-3 дней


    1 шт
    Запомнить
    • Пункт №:. BE-900109
    Описание
    "ПВХ Fix VAG - закрытие вентиляции картера, 2.0 TFSI (113 Е.А. двигатель), с TÜV"
    ПВХ Исправление твердого алюминия с сертификатом TÜV
    Этот комплект предотвращает потерю давления ползет наддува через стандартный встроенный выпускной клапан картера.
    Оригинальный клапан (пластик) часто вытекающей.
    Это приводит к падению давления нагрузки, в результате чего беспокойный ожидания и недостаток мощности.
    Эта проблема решает созданный из твердого алюминия ПВХ Fix.
    Затем газы направлены через головку блока цилиндров и подается обратно через задний клапан в контуре, выход впускной коллектор закрыт, таким образом предотвращая потерю давления наддува.
    В комплекте поставляется с сертификатом частей. Поправка документов транспортных средств не нужно. Изучение выращивания официально признанным экспертом или тестового инженера официально признанной организации инспекционной не требуется.
    Подходит для следующих автомобилей:
    AUDI:

    AXX [147 кВт (200 л.с.); 1 984 куб.см; Отто; Цилиндр: 4]

    BPJ [125 кВт (170 л.с.); 1 984 куб.см; Отто; Цилиндр: 4]

    BPY [147 кВт (200 л.с.); 1 984 куб.см; Отто; Цилиндр: 4]

    BWA [147 кВт (200 л.с.); 1 984 куб.см; Отто; Цилиндр: 4]

    СМВ [147 кВт (200 л.с.); 1 984 куб.см; Отто; Цилиндр: 4]

    BWT [147 кВт (200 л.с.); 1 984 куб.см; Отто; Цилиндр: 4]

    BYK [125 кВт (170 л.с.); 1 984 куб.см; Отто; Цилиндр: 4]

    CDLA [195 кВт (265 л.с.); 1 984 куб.см; Отто; Цилиндр: 4]

    CDLB [200 кВт (272 л.с.); 1 984 куб.см; Отто; Цилиндр: 4]

    CDLH [188 кВт (256 л.с.); 1 984 куб.см; Отто; Цилиндр: 4]

    CDMA [195 кВт (265 л.с.); 1 984 куб.см; Отто; Цилиндр: 4]


    SEAT:

    СМВ [147 кВт (200 л.с.); 1 984 куб.см; Отто; Цилиндр: 4]

    CDLD [177 кВт (240 л.с.); 1 984 куб.см; Отто; Цилиндр: 4]


    VW:

    BPY [147 кВт (200 л.с.); 1 984 куб.см; Отто; Цилиндр: 4]

    BWA [147 кВт (200 л.с.); 1 984 куб.см; Отто; Цилиндр: 4]

    BYD [169 кВт (230 л.с.); 1 984 куб.см; Отто; Цилиндр: 4]

    CDLA [195 кВт (265 л.с.); 1 984 куб.см; Отто; Цилиндр: 4]

    CDLC [188 кВт (256 л.с.); 1 984 куб.см; Отто; Цилиндр: 4]
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    всьо просто як двері
     
  4. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    Життя

    Надіслано від мого Lenovo P780, використовуючи Tapatalk
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Як я люблю ці гуглоперекладачі особливо для технічних речей.... блін.
    Я з цієї фрази ніхрена не зрозумів. перекладіть опис по людськи з комами і технічно правильно, щоб зрозуміти як воно все працює... що і коли перекриває а коли відкриває
    ПС
    Там на штуцері є різьба, а на пластині не видно....як воно прикручується
     
    Останнє редагування: 4 січ 2016
  6. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Затем газы, направлены через клапанную крышку, подаются обратно через задний клапан в контуре. Выход в впускном коллектор закрыт; таким образом предотвращая потерю давления наддува.
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тоді що получається... гази зклапанної кришки через той штуцер з гумкою ідуть у впускний колектор. Але турбіна у впускному створює плюсовий тиск, замість вакууму. Щоб цей тиск не попав під клапанну кришку поставили задній клапан. Значить є два клапана. Перший у цій приблуді і другий десь коло впускного.
    Якщо уплотнююча гумка на штуцері приблуди не тримає то чисте повітря в суміші з картерними газами попадає у впускний колектор... Як тільки запрацювала чуть сильніше турбіна - створила плюсовий тиск, клапан перекрив картерні гази( у яких забагато повітря через дюру десь по дорозі до впускного) у впускний і підсос пропав.... - вези ящик пива))))))) Підсос пропадає коли турбіна створює плюсовий тиск в у впускому, а не від температури двигуна.
    Тобі треба забрати дюру десь від приблуди до впускного колектору
     
  8. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    не поняв до чого тут турбіна, якщо воно пропадає коли машина стоїть...
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В тебе турбіна з змінною геометрією і починає працювати навіть коли машина стоїть з якогось моменту. По факту коли ти тільки газанеш до 1000 об то троїння пропадає - значить турбіна дала плюсовий тиск у впускний і другий клапан перекрив вентиляцію.
    Коли в тебе включається турбіна - окреме питання треба вивчати... скоріше всього коли двигун виходить на нормальний режим після прогріву. В тебе троїння відбуваеться в період коли максимальний прогрів кінчається а штатний непрогрівочний режим ще не настав... думаю це десь інтервал температур від 60 град до 80 град
     
  10. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    ні, троїть коли температура мотора десь від +10 до +20. не більше..
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Може і так ... я не знаю температурних режимів цього двигуна...але це не столь важливо.Важливо що як тільки тиск у впусконому міняється на якусь величину то закривається другий клапан і пропадають підсоси. А нам головне визначити магістраль де є підсоси. Вони є між клапанною кришкою і цим клапаном. Скорішевсього там де в тебе підтікає масло.
    Тільки от я так і не зрозумів як прикручується той штуцер до пластини... на пластині вроді не видно різьби... або фото під таким ракурсом що не видно
     
  12. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Та як прикручується... та болтами, так само як і оригінальний клапан.. ось він, доречі:
    https://c1552172.ssl.cf0.rackcdn.com/141317_x800.jpg
    ідея цікава, на вихідні буду пробувати.. цікаво правда чому оберти не плавають, а відразу на 1ий циліндр пробиває..
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я не про пластину до клапанної кришки а про штуцер до пластини -там де гумове кільце стоїть... Треба наперед заготовити кільце на штуцер і на той другий поршеньок де теж гумове кільце стоїть... треба всі гумки поміняти... плюс тре перевірити чи пластина плотно до клапанної кришки прикручена - може її на герметик треба... Коротше треба всюцю приблуду загерметизувати тай дальше всі шланги передивитись аж до входу у колектор
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    буде тобі пиво, не нервуйся! на вихідних буду пробувати.. )
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ще б чого .....нерви важливіші за всяке пиво)))).. просто в мене подібні гумові кільця в шухляді є а в тебе такої шухляди немає от і попереджаю)))
     
  16. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    сьогодні поміняв N80 - klappan вентиляції бензобака, завтра рано взнаю чи то то було..
    до того клапану штуцерного хер доберешся, треба газові форси знімати :/
     
  17. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    та їх нетак проблемно зняти,хіба що в тебе НЕМАЄ Українських рук і інструменту,як у нас мало не в кожного
     
  18. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    з газом досвіду 0,0 :sad:
     
  19. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    Святі горшки неліплять

    Надіслано від мого Lenovo P780, використовуючи Tapatalk
     
  20. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Святі горшками не паряться ;)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)