турбіна на гольф 3

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Travel, 4 лип 2006.

  1. Fly

    Fly Active Member

    Відповідь: турбіна на гольф 3

    Kinder а шо говорити?:) Гроші тре збирати і багато:) Від 3к (то варіант сам пан склепав з того шо було) і до 10к (а то вже всьо нове і блищит і їде я ябу):)
     
  2. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: турбіна на гольф 3

    Не раджу, свого часу сам перехворів, слава Богу остаточно :)

    Почну з того, що в мене був варіант за 300 доларів взяти турбу від Ауді ТТ 225 к.с., це найкращий варіант по потужності для наших ВВ-моторів. Я вже знайшов майстра, що виточить кріплення під неї, знайшов схему підключення інтеркулєра і масляної трубки. Все йшло добре, допоки я не поспілкувався з людьми, що ставили турби чи компресори на свої мотори. Виявилося те, про що я здогадувався в страшних снах - необхідно просто викинути все, що пов'язано зі штатною системою вприску і ставити щось докорінно нове. Проблема в тому, що наші інжектори ніколи не видаватимуть правильної пропорції вприску на турбіні. Їхні паливні карти не передбачають таких змін пропорцій суміші відносно до обертів, як це повинно бути на турбіні. Жодна перепрошивка не рятує, хоча трішечки може помогти. В результаті на низах виходить перелив, на верхах критичне збідніння. Як наслідок - динаміка розгону падає навіть у порівнянні з атмосферником.

    А тепер прошу пояснити, чому саме турбіна, тим паче напівсамопальна? Як на мене, це не найкращий спосіб підняти потужність. Є десятки кращих. Наприклад мій атмосферник вставляє всі турбовані мотори такої ж потужності на гонках і на вулицях, які тільки зустрічалися. Чи не простіше подумати, наприклад, про 16-клапанну головку чи щось подібне?
     
  3. Fly

    Fly Active Member

    Відповідь: турбіна на гольф 3

    scirocco батьку ви забуле про одну сутьєву річ:) Дійсно твій двіжок є дуже навіть суперовим в свому класі бо 1,8 16клапанів і 139 кобиляк це круто. Але вставляєш всіх тому шо вага твого сірка аж 700-800 кг! А якшо взяти мій пассат то вага 1800! кг. при 115 кобилах і двух літрах. Тобто шоб мені мати таке саме співвідношення дурі до ваги як в тебе то мені треба мотор з потужністью 300 кобиляк:) А чим витягнути з 2,0 300 кобил окрім турби я не знаю
     
  4. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: турбіна на гольф 3

    Десь так, тільки за інформацією київських колег, ВВ корадо з атмосферним КР (139 кс) втавляє корадо на PG з компресором (160 кс). Об'єм і вага однакові. Так само бачив багато твержень, що ВР-6 теж не дуже веселий на розгін, до 100 в Гльфа ВР-шостого він повільніший ніж в 16-клапанної скіроки. Вага фактично та ж...

    300 коней з 2,0 в Україні здається нереально. Це моя думка. Натомість розповім про проект свого київського друга, який, як і я не любить турбін через їхню недовговічність та менінгітність. Мотор 2,0 16 кл. з двома спортивними карбами від Альфа-ромео. Він не міряв, але згідно правильних розрахунків то чудо має 170 коней, проте, я думаю, вставлятиме і 300 - сильні стокові машини. Секрет в тім, що в нього двигун розкручується до 11 тисяч (можна і спокійно їздити), і ті 170 коней починаються десь на 4.5 і закінчуються на 9-ти. Це приблизно. Виходить, що теоретично на деяких кпп він до сотні може на першій розігнатися, а 402 метри пройти на двох передачах. Бюджет такого витвору - добре зроблений 9А (біля 800-900 зелених), карбюратори (біля 300 їх же) і виготовлення в інституті Патона правильного колектора під карби (біля 300) ітого 1500 зелених плюс поточна робота , (напр. доставляння додаткової моторної подушки,бо штатні зриває) як домовишся зі своїм майстром. Якщо проект цікавить детальніше - зведу з виконавцями і ще й запропоную свій свіжо зроблений 9А :)
     
  5. Fly

    Fly Active Member

    Відповідь: турбіна на гольф 3

    scirocco Дякую але наразі я піду тим шляхом шо собі придумав:) Якшо не продам машину
     
  6. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: турбіна на гольф 3

    Цікаво буде послухати звіт
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)