Як купиш Гольф 2, то звертайся, придумаєм щось з панель приладівми : Тахометр окремо докупити не проблема :
Мені цей сподобався- слідкуй за ним,коли поставить реальну ціну, бо 5 то космос)) http://auto.ria.ua/auto_volkswagen_golf_ii_9683673.html
То все квіточки. Їде більш-менш однаково шо 1,6 шо 1,8. 2л їде вже не погано, а жере так само як і 1.6 той самий. 5000 за 20 річний гольф - це ппц... ніколи не думав що вони можуть стільки коштувати. Я б придивлявся все ж в сторону гольфа3, або венти. Можливо пасат. ІМХО!!!!! гольф2 - це хіба що під проект. Щоб довести до суперового стану. А ше краще дивитися http://auto.lvivport.com/auto_audi_80_9662742.html Полюбому тихша, значно комфортнша машина. За 5000 найти можна в доволі нормальному стані. =))))))
ого тут прям цілі скарби Принципі я не проти доробляти я до цього готовий, і я б робив її не на дротиках різних і саморізах, а шукав би деталі до неї. Він мені подобається, просто якби було більше грошей то я б собі купив і 3 і 4 гольф. То ж ясно що я хочу краще і дороще і комфортніше але на жаль ще не зараз. Найшов за 3500 доларів ніби не поганий хочу поїхати на яму на сервіс до знайомого подивитись чи не гнилий. Як я зрозумів то головне щоб не був кузов гнилий і мотор не доходяга а все решта можна зробити Тим більше я до цього готовий. він крутий не поганий, але дійсно ціна за надто велика хоча б 4 то я б ще пошукав кеш ну не 5 то точно, але наврядчи скине ціну до 4 . я на них також дивився і вони не погані, може подзвоню поїду подивлюсь. дякую
Ну це перше що попалося. Просто фотку скинув. Думаю можна і кращий стан пошукати. хто шукає - той знаходить. http://auto.ria.ua/auto_audi_80_9369851.html наприклад.
Я підтримую думку що карб це "пережиток минулого", тому моя рекомендація тільки вприск. І зовсім не погоджуюсь з висловлюванням що карб більш надійний, коли мав карбюратор на Г2 то раз в пів року заїджав до майстра на обслуговування (чистка, заміна діафрагм, регулювання) не тому що він відмовляв а тому що авто починало погано їхати. Після встановлення інжектора я забув дорогу до майстра і за два роки експлуатації не мав жодних проблем з авто. Я погоджусь що вразі поломки запчастини на вприск коштують дорожче але зєкономлені кошти на витраті пального компенсують ці ціни.
Поломка інжекторів чи моноінжекторів досить рідкісне явище...і то якщо пофіксити в майстра, то на років 10 проблем не буде. StevBenz, той тіп зібєтьяс за тиджень-два, побачиш))) поставить 4000 і будудть вже клієнти , бо йому більше 4 за нього ніхто не дасть На "бочки" теж варто подивитись, але насправді на них ціни ДУЖЕ неадекватні, не зрозуміло що там такого цінного)
Дзвонив до того дятька, виявляється що там в ній стоїть двіжок від гольфа 3 1.8 моноінжектор, Говорив що може спустити але то треба їхати дивитись, по телефону не хотів казати. Почав роздумувати їхати на вихідних.
С3 можна за 5тищ найти в доброму стані, щоб відразу нічого не робити окрім замунників. А вже потім поступово якось. Бочки по 4,5-5. Ті шо за 7 - це вже точно не адекватні ціни. За 7 вже можна починати шукати більш-менш нормальну 100 С4. А на бочки дійсно ціни дуже різні від 4 і до 7... Щось собі люди гонять трошки.
бери зразу з інжектором бо заміна без досвіду стане тобі добряче. без донора не обійтися. То не лампочку поміняти
Їздив дивитись на авто на сервіс. Авто в технічному плані дуже хороше але виявилося що було в серйозній аварії. Чи то на дах переверталась чи то був досить сильний боковий удар, бо дах шпакльований, багажник бокові дверки і переднє крило було міняне. Тому я вирішив що треба шукати авто у Львові щоб можна було спокійно заїхати на сервіс і нормально перевірити перевірити.
Хотів запитатись. Хто знає в golf 2 88 року стоїть повний інжектор чи моноінжектор? І тут ще почитав це Golf syncro бо там стояв повний привід але то не кантрі.
Г2 випускалися з двигунами: 1,3 - карбюратор, 1,3 - повний інжектор, 1,6 - карбюратор, 1,6 - дизель, 1,8 - карбюратор, 1,8 - моно вприск, 1,8 - повний інжектор, + ще були 16ти клапанні двигуни (питання не до мене) і здається 2,0 л. synchro - це назва повного приводу VW (у ауді quatro), а на базі повноприводного гольфа робили "кантрі", тобто гольф synchro і гольф кантрі це дві різні машини. Цікавить докладніше є "вікіпедія".