Всім привіт. Підкажіть процедуру доставки крісел ззаду в Кадік. Коли в МРЕВ переоформляв на себе, то спитав два слова в працівника, він сказав що спочатку через Київ в них дозвіл на переобладнання, я не хотів тоді затримувати. Хто робив, скільки то по грошах? Далі, то треба точно такі ж крісла, як в салоні, чи які знайду? І плюс, хотів би щоб ті додаткові були трохи вище ніж основні, а під кріслами запаску. Так роблять в Кадіках? Бачив в бусах, там взагалі сходинка ззаду. І де таке мені зроблять, хто чув?
Якщо у Вас вантажне авто по документам - то для Вас погані новини, Вартість отримання пассажирського техпаспорта вийде вам в районі 4-5 тисяч Євро. А якісне переобладнання під пассажир - від 2 тисяч $
В мене пасажир, вже є п'ять місць (разом з водієм), хочу ще ззаду два. Надіюся, що буде дешевше ніж озвучено вище.
На коротиш і раніше на 7 місць давали зі скрипом рішення, а зараз - не бачу сенсу, бо по факту багажного відділення не буде взагалі, та й для двигуна це не дуже зовсім. А щодо документів - раніше можна самому зробити в Києві в інституті документи, після того, як написали в МРЕО (ТСЦ) заяву, і потім приїхати в МРЕО на заміну ТП. Але, то було раніше. А так, як у Львові - окрема політика - їдьте до ТСЦ і питайте конкретно про вартість, якщо вийде в 1000грн - тоді норм.
Багажне надіюся що буде, бо сидіння планую (ну так собі уявляю) ставити трохи вище, і їх буде ззаду тільки два. Ну і дуги зверху і там багажник типу субмарина. Для двигуна пофік, там буду ззаду дітей садити.
Максимум - це докатка. А не повноцінне колесо. Все інше - при підкиданні пассажирів - будуть отвори в даху.
в мене коротиш 7 місць, можу показати як то виглядає, складаються-трансформуються, буду чіпати їх щоб зробити фото на продаж... реально використовував їх 5 разів за 5 років За скільки взяли авто, якщо не секрет?