Вибір авто за 7000-8000$

Тема у розділі 'Авто', створена користувачем Vexler, 9 лип 2009.

Статус теми:
Закрита.
  1. slipknot

    slipknot Active Member

    Авто:
    Chevrolet Lacetti 1.6 H / BMW k 1200s
     
  2. slipknot

    slipknot Active Member

    Авто:
    Chevrolet Lacetti 1.6 H / BMW k 1200s
    Напевне у нее по паспорту такой расход и есть бортовой для этого !
    я понимаю конечно цифры тебя шокируют после твоего авто !:D
     
  3. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    ніфіга подобного. їздить чувак на ній і платить кредит. тому і не ганяє, щоб не було так як з іншим знайомим - машина в ДТПо, а кредит плати
     
  4. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    мене навіть голі дівчата не шокують із силіконовими грудьми))))))
     
  5. slipknot

    slipknot Active Member

    Авто:
    Chevrolet Lacetti 1.6 H / BMW k 1200s
    Кстати у меня на Скирокко тоже был расход довольно маленький для 1.8 карб а почему спросишь ты ?! А все из за веса + аэро -динамика , как говорил один умный человек УЧИ ФИЗИКУ ! Вес моего авто - " Снаряженная масса, кг - 1060
     
  6. slipknot

    slipknot Active Member

    Авто:
    Chevrolet Lacetti 1.6 H / BMW k 1200s
    то не то пальто вот без силикона размер 5 например ...... а то как колесо погладил ))):gamer:
     
  7. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    фізику я знаю і вказувати мені не тре. а по повній масіі - 1 тона - то велика ймовірність викинутись з траси при швидкості 120 км/год. тому то ти і писав, що їхав 90-100
     
  8. slipknot

    slipknot Active Member

    Авто:
    Chevrolet Lacetti 1.6 H / BMW k 1200s
    Как ты тогда объснишь что я на Сенсе поменял перед тормозные на 40 тыс ? Просто человек аккуратно ездит без превышения скорости резких разгонов , торможений итд.. и ямы еще иногда видит !
     
  9. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    розсмішив ти мене дядьку,)))))))) давай краще продовжимо про авто. Я як фельдшер - акушер заявляю - ось-ось уже прорізується голівка і скоро народиться та очікувана істина!!!!!! тільки тре вчасно пуповину перерізати))))))))
     
  10. slipknot

    slipknot Active Member

    Авто:
    Chevrolet Lacetti 1.6 H / BMW k 1200s
    Ага роздажи сказку про серого бычка ! ))) я так ехал 1 ) Обкатка , 2 ) куда мне лететь на тот свет ? - так у меня там очень много друзей которые не дожили до 25 ти , 3 ) ели хочу ехать быстро сажусь на мот и могу хоть 300 дать на пустой дороге , но подвергать опасности кого то кроме себя не хочу ! Судя по твоей логике все авто которые весят 1 тонну и мешьше после 120 имеют высосокую вероятность вылететь с трассы ? - давай подождем и почитаем что напишут владельци спортивных легких авто Сирко итд ... ))) Я думаю с твоей задранной сракой ( на пассике )) ) ты имешь гораздо больше шансов !
     
  11. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Ото ти дядьку застігнув. я не могу. просто фігєю з тебе. на машині виявляється мозна на х на смерть і при сто. а при 300 на мотоциклі, по твоїй логіці, то тільки невеличкі подряпини залишаться........м-да.......
    я як медик тобі скажу: під час проходження практики в училищі був один випадок з мотопєдістом. так його очі в кущах за 300 метрів найшли. якби він вижив, то я б його точно добив би. бо із-за нього цілу ніч з фанаріками і зажигалками шукали його кусочки

    не рівняй Х з пальцем!!! а то зрівняв - Фабіо і спортивну машинку. Хто з нас фізики не знає??? хто прокурив цілу тему по фізиці - АЕРОДИНАМІКА???

    це ти так думаєш. а я думаю протилежне і випробовував. судячи з твоїх переконань і знань я навіть над цим задумуватись не буду.

    між іншим їхав по Стрийській трасі 160 км/год. відчуття приємне. швидкість мало що відчувається.......і ще й до того ж авто прижимає до траси. аеродинаміка....як не крути.....
     
  12. slipknot

    slipknot Active Member

    Авто:
    Chevrolet Lacetti 1.6 H / BMW k 1200s
    о ти дядьку застігнув. я не могу. просто фігєю з тебе. на машині виявляється мозна на х на смерть і при сто. а при 300 на мотоциклі, по твоїй логіці, то тільки невеличкі подряпини залишаться........м-да.......
    я як медик тобі скажу: під час проходження практики в училищі був один випадок з мотопєдістом. так його очі в кущах за 300 метрів найшли. якби він вижив, то я б його точно добив би. бо із-за нього цілу ніч з фанаріками і зажигалками шукали його кусочки - Я бы тебя добил бы сразу будь ты немного ближе за твои приколы по поводу 2х колесных ! Ты хочешь сказать что с завода аэро - динамика хуже чем когда ты задрал сраку ? ))) ты не съезжай на фабию ты про вес писал а не конкретную машину !
     
  13. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    раді Бога. приїжджай. подумаєш 1200 км.це на твоєму Фабіо дві каністри бензину))) коли будеш?? щоб я вдома був

    м-да......ми з тобою спілкуємось не тільки на різних мовах, а й напевіне на різних галактикаххххх.........Черновецький тобі не родич???)))

    я писав про вагу, маючи на увазі в порівнянні Сірка, Кору, мазду, Ходу і ще кучу спортивних машин в порівнянні Фабіо, Матіза, Лантуха і Сентуха і ще купи таких

    да. і навчись виділяти теги, а то фіг розбереш де моє, а де твоє
     
  14. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    ееей, ти погано фізику знаєш, бо існує в ній такий розділ як інерція та децентрова сила. Так ось, чим обєкт важчий, тим складніше його (при однакових інших умовах) втримати в повороті, тим важче його швидко розігнати та швидко зупинити. Щоб легше розуміти, просто порівняй таблицю довжини гальмівних шляхів картінга та Ікаруса. Або порівняй розгін до 100 кмг 100-сильного мотоцикла та 100-сильної вантажівки. Так само (приблизно в таких же пропорціях) важче через децентрову силу різко змінити напрям руху важчого авто. Власне це ще одна причина того, що я вибрав малу машину як сімейну - сімейні машини повинні бути безпечними і там де зносить велику машину у малої все вдається ;).
     
  15. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    я з вас фігєю. таке враженяя, що Пассат - то цілий Камаз. або ні - точно Урал. мля....пацани......завтра буду ним пісок возити на будівництво на продаж..........:D
     
  16. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Романо, не роби таких висновків, тут розмова про теоретичні речі. Практично в Пасат можна поставити сліки великого діаметру, виносу та ширини, опустити підвіску та центр ваги і в повороті він буде триматися краще від спорткарів. Зрештою є спорткари типу хюндай купе чи чогось такого, що будуть триматися дороги гірше від твого пасіка. Все відносно, а ця тема пишеться лише для того, щоби читачі майбутніх століть могли правильно вибрати машину. І не вартує тут сваритися, бо тема буде викинута в смітник ще нині. Тут кожна дискусія повинна бути обміном аргументів а не особистим виясненням стосунків, прошу всіх це врахувати.

    P.S. slipknot, навчися правильно цитувати співрозмовників, для цього є спеціальні кнопки. І досить про трупів та медицину, тут тема про авто.
     
Статус теми:
Закрита.

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)