На женевському автосалоні минулої весни Volkswagen презентував абсолютно новий п'ятидверний седан, який є втіленням нового бачення фастбеків на основі інноваційної модульної платформи MQB. Його назва недаремно містить латинське «Art» на початку, адже у перекладі це означає «мистецтво». Мистецтво поєднання гармонійних ліній та емоційній від керування. Arteon - це експресивний дизайн, динамічні риси притаманні спорткарам та комфортний простір фастбеків. Arteon може похизуватися вивіреними пропорціями та довгою колісною базою із відстанню між вісями у 2841 мм, оскільки саме він відтепер обіймає позицію флагмана модельного ряду Volkswagen. Загальна довжина нового Arteon складає 4862 мм, а ширина - 1871 мм. При цьому істотно збільшується простір в салоні та багажному відділенні автомобіля, об'єм якого тепер становить від563 до 1557 літрів (при складених спинках задніх сидінь). Як і належить флагману лінійки, Arteon оснащено інноваційними асистентами допомоги водієві, наприклад, останнім поколінням системи адаптивного круїз-контролю ACC, яка відтепер працює на швидкості до 210 км/год з функцією реагування на дорожні знаки ще до того, як водій їх може помітити. Online-cлужби відкривають новий рівень можливостей для синхронізації та використання мобільних пристроїв на базі операційних систем Apple та Android за допомогою технології App-Connect. Мультимедійною системою можна управляти за допомогою жестів, а сама вона здатнаінтегрувати смартфони і планшети водія та пасажирів до загального функціоналу інформаційно-розважального модуля. Arteon отримав сучасні силові агрегати. Нові двигуни об'ємом 2.0 л можуть запропонувати від 190 до 280 к.с. із опціональним повним приводом 4MOTION. Новинка буде представлена в Україні у двох комплектаціях: Elegance та R-Line. Починаючи з кінця серпня українським клієнтам повинні бути доступні дві конфігурації бензинових турбодвигунів TSI: · 2.0 л. TSI 190 к.с. із 7-ступеневою автоматичною коробкою передач із подвійним зчепленням DSG; · 2.0 л. TSI 280 к.с. з системою повного привода 4Motion та 7-ступеневою автоматичною коробкою передач із подвійним зчепленням DSG.
Ну. що тут можна добавити... фольц є фольц Завжди на крок попереду, але конкуренти зі сходу дуже швидко пристосовуються і роблять закоси
В травні у Вольфсбургу мав нагоду бачити то чудо вживу і навіть посидіти в салоні. Спершу подумав шо то новий пасат