Варто б було відзначити що я встановив 36 реле шляхом додавання кількох дротів і перемичок в БРП. До того свято думав що в мене просто щось зломане бо машина мені не сигналізувала про залишені включені габарити. Тепер при відкритті двері з вимкнутим запаленням і включеними габаритами мені нагадують про невічність акума. Бюджет порядку 35 грн. Поїздка до дітей на Миколая подарувала гарні краєвиди і фото. Ось декілька з них
Гарно ми з Олегом потусили. Шкода задній редуктор його підвів і заднім ходом машина не гребла повним приводом http://www.youtube.com/watch?v=J-zA1sTLTAk Усі фото тут
Country vs Tucson 1:0 Обоє проскакували на жовтий, мені дорогу перекрив тролейбус що виїхав на зустрічку. Довелось тормозити
Печаль звичайно ж. По фото, то з хюндая злетів бампер, а кантріку ні царапини? Отправлено с моего Inspire 4G через Tapatalk
Злетів бампер, розбита туманка, пішло крило, водійська дверка об нього тепер конкретно затирає. Що там в нього ще - не розбирався. Кантріку ні царапини, кавіть хром цілий. С мабільнава дєвайса
)) А це радує, машині 20+ років, а тут раз і ні цірапини, а на практично новій Корейські ремонту на 3к грн.
Ставлю ЭСП. Основна проблема куди діти кнопки ЭСП бо бороду під ЭСП на кантрі знайти мабуть не реально тому прийнято рішення ставити кнопки в полочку над попільничкою. Поки що буде так. Якщо не сподобається то маю просту бороду з під ЕСП і виріжу з неї панель під кнопки і переставлю в кантрі бороду. Розпанахав полочку Під кожну кнопку зробив виямку в якій фіксується пружинка кнопки: Вирізав з картонки лекало яке буде образовати стіночку справа від кнопок: Вирізав по ньому з чорного пластику стінку і приліпив на клей з пістолета Далі була протяжка проводки в двері і вствновлення задніх ЕСП. Стали ок. Мотор в них стає внизу в дверці, а замість крутілок стають кнопки. В карті треба в місці дирки зробити прямокутний отвір по формі рамки. Стара дирка є центром цього отвору.