Незнаю. В мене вана теж відключена. Якщо взнаєш куда напиши а то я колись хотів вияснити і забув ти мені нагадав. В 1.6 фільтр не засирає а от впуск може.
підкажіть будь ласка що то за фішки. Ось ця знаходиться біля датчика датчикс масла на ГБЦ ця знаходиться біля бачка для рідини омивача а це напевно на протитуманні фари?
Фішки зверху вниз : 1. Ел.підігрів термоприводу пов. заслонки (ніхромова нитка). 2. Скоріш за все на датчик рівня тр. 3. Ел.коректор фари гол.світла.
2 і 3 схожі, і роз"єм на коректор має бути на обидві фари, але погоджусь (судячі з фото2 роз"єм має лише два дроти) що другий на сигналізатор низького рівня омивайки, три - на коректор фар. А от перша небуду навіть тикати пальцем в небо, я так зрозумів що перша фотка зроблена зпереду мотора, і фішки йдуть в одному рукаві що наводить на думку що то можливо на верхній датчик тиску мастила(на підігрів має підключатися до ох.си-ми).
На фото КРУПНИМ ПЛАНОМ видно, що "верхній" датчик тиску масла ПІДКЛЮЧЕНИЙ ! А фішка на термопривід пов.заслонки карба, гріє ніхромову нитку ! 100%.
звичайні гольфовські, але розварені. в народі називаються "розварки". адекватна ціна : звич. диск+ 150 грн.
150 за роботу? а пофарбувати дорого обійдеться? то значить можна любі сталюки розварити? де таке роблять?
Чорний гумор однако) А чо, може хтось таке професійно робить, я вже багато таких дисків бачив,на фото правда, навіть на німецьких вв з"їздах)
От і прийшла пора на фотозвіт про заміну підсвітки панелі приладів) Закупився я діодною стрічкою і вчора все переробив. Першим ділом зняв панель приладів з авто і розібрав її, щоб все гарно почистити від пилюки. Для встановлення діодної стрічки потрібно було дещо легенько зрізати(потім приклею на двосторонній скотч) Забирам зелену смужку яка служила для розсіювання світла та міняла жовтий колір лампочок на зелений. Для підсвітки обрав наступний варіант, по середині буде розміщено смужка з шістьма білими діодами, по боках - по три сині( по яскравості близькі до ультрафіолету) діоди. Ось смужка з білими підпаяна до штатного кріплення лампочки (буде живитись звідти, де була встановлена лампочка, щоб працював регулятор яскравості підсвітки) Паралельно спаяні дві смужки по 3 сині діоди і за допомогою термоусадної трубки з"єднав все в одну смужку, синє і біле світло можна буде включати окремо Перевіряєм, спочатку синє, потім біле і разом. За допомогою двостороннього скотчу підклеїв все до корпусу панелі, попередньо з панелі був зрізаний виступ посередині. Тепер дивимось на кінцевий результат, на фото воно зверху дуже яскраво засвітило в камеру, але реально як дивитись, то получилось все дуже класно))) http://www.youtube.com/watch?v=y-XoT6XoNzA Ще залишилось помалювати стрілки люмінісцентною фарбою(маю СССРівську оранжеву) і при монтажі на авто вивести кнопки десь під панеллю.
... і задоволення від роботи:D. Собі переробив підсвітку панелі керування пічкою на діодну. Було трохи яскраво, але то вирішується елементарно.
В мене та панель ще в процесі, також буде діода на 3 лампочки. Отправлено с моего Desire HD через Tapatalk
Є регулятор, тому я і зробив вихід підсвітки на стандартний роз"єм, який підключу до мікросхеми панелі приладів, щоб регулятор працював, як було задумано інженерами)))
Можна подетальніше? Бо я ще не пробував в авто встановлювати цю панель через регулятор. Чому не приглушує не в курсі?
Не електрик і правильними технічними термінами не поясню. Регулютор стандартні лампочки затемняє сильніше ніж діоди. Не вважаю це проблемою, можна просто поставити якусь додаткову плівку, (в додаток до зеленої, місця там досить), чи інший матеріал, який притемнить світло від діодів. Думаю, всетаки, що світла від такої кількості діодів (не затемнених) забагато для підсвічування панелі приладів бо в мене панель керування пічкою підсвічується двома діодами (зелений і холодний білий) то було забагато. Згідний, що площа, яку треба освітити відрізняється, але діодів там більше в рази.