Ось вони фото вдень. В деяких місцях "нитка" розміщена криво, причина- нюанс установки) давам мало клею з пістолета, як наслідок при морозі воно де-не-де відстало, потрібно переклеїти, що не є проблемою) Нижні панелі ще не прикручував, бо не маю ще всіх оригінальних шурупів, треба шукати щось на заміну) Як видно на фото, на пасажирському сидінні, яке я ще літом був гарно відмив і яке виглядало майже як нове, зараз є досить велика пляма, бо якийсь колгоспник замінив трубку водостоку з люку з 10 мм діаметру на 4 мм, в мороз там утворилась льодова пробка, через що намокло сидіння, а коли висохло залишилась пляма від води, потрібно буде його ще раз гарно відчистити простою водою, або якимось засобом для чистки салону)
Не пре. Шкарадненоко і колхозненько. Видно клей, яким це все приклеєно. Та й нашо воно?? Я от шось не розумію. Може якусь красу ввечері воно робить, але хз. Їдеш, а в тебе якісь полоски горять, як НЛО)) Суто моя думка)
Ось вона причина і тому видно клей, бо то був пробний раз. Дякую за відгуки, критика це також дуже добре, може і краще похвали, бо її наслідками можуть бути зміни, наприклад плеєр з руля зняв, воно хоч і зручно було, але не пасувало там аж ніяк))) може мені і неон цей обридне з часом, то теж заберу, але поки що воно мені якраз так і подобається)
там здається шурупи нічого особливого, можна знайти аналоги в будь якому більш менш нормальному магазині де продають болти, шурупи і т.д. Не полінуйся бо без них не айс. А салон класний, тільки маркий трохи (ситуація з люком)
То я виправлю, хай трохи потепліє)) Шурупи з мілкою різьбою, поки не попадались мені в магазині, але шукаю))
Ось і сталась моя перша "неприємна ситуація". Виїжджав з подвір"я, вікна ще не встигли повністю обдутись і були трохи запотівші, сусід мудак лишив буса впоперек дороги, от я в нього і в"їхав... Результат: відірваний бампер, притерте крило, трохи погнулясь бляха на крилі, на захисті бампера і на телевізорі. Фари, повороти, решітка і бровка на щастя цілі, на бровці хіба маленький скол, не замітний практично. На бусі: злетіли з кліпс два молдінги, трошки увігнута бляха, але руками можна вирівняти і тріснула пластмаса кругом горловини бензобаку. Ось мій: Прохання, допоможіть знайти таку пластмасу, або хоча б підкажіть як воно правильно називається(див. фото) Iveco Daily, не знаю яка то точно модель...
ось її назва на москальскому: Облицовка горловины топливного бака ДЕЙЛИ 504100297 ( Iveco ) 504100297 або ще по цьому коду дивись 504076000 (Облицовка горловины бака (пластик) / DAILY(chassis))
Минулого тижня ризикнув гольфом поїхати в Славськ, ніби не далеко, біля 120 км в одну сторону, але ризик полягав в тому, що два місяці їздив з диким перерозходом в 20л/100км, раз робили, не зробили, другий раз робили, хз, вроді зробили, бо пару днів поїздив з каністрою під капотом, нормально засік, ніби було гуд. Як казав майстер, горів якийсь запобіжник і не було плюса на підігрів впускного колектора... не знаю на скільки то правда і що то за запобіжник, бо щось такого не знайшов, але може якраз то правда... Ще до речі перегоріла доріжка в БРП на 15 контакт під 6 реле, дали тимчасову перемичку під тим же реле. В дорозі ще замітив, що не працює омивач заднього і переднього скла і підігрів заднього скла... чув, що до Гребенева дорога казка, а потім ... А в мене диски 15", резина низькопрофільна 50, спереді майже сліки і ГТІ губа, якою загрібаю все по дорозі, від губи до землі менше 10 см.))) Траса Київ-Чоп і дійсно казка, їхав 80, їхав 110, а різниці не відчув, ніби то було 60 по місту)) як в Стрию заправився, то проїхав 60 км, стрілка з місця не зрушилась, принаймні на око не замітив ні чуть чуть. Тілька з"їхав з траси, проїхавши 20-30 км з Гребенева до Славська стрілка зразу впала і то замітно... Ніби все було ок. На другий день, в Неділю, перед поїздкою на гору Захар Беркут, вирішив глянути до масла, потім завів двигун, послухати як працює, і от халепа, під бензонасосом, бачу, мокро і то таки не капає навіть, а нагло лиє! Якраз ключа шестигранного не мав( і не було де взяти, тому взяв на викрутку найбільшу хрестову насадку, добре притиснув і вдалося відкрутити бензонасос, прокачавши вручну визначив місце, текло з заду, де завальцовано, пробував торохи стиснути плоскогубцями, та замазав там навколо простим силіконом, 15 хв. почекав, як на диво тримає ще й досі) От в тому і полягав увесь ризик) Ще була одна ніби дрібниця, яка для мені і досі залишилась загадкою, через ніч, попарившись в бані, спілкувались з сусідами по будинку, Львівські хлопці і дівчата, їм дуже сподобався мій гольф, таки Генрі Форд не помилився, диски це дійсно 60% вигляду авта, мав необережність похвалитись їм, що машину все залишаю відкриту, ще й ключі в замку запалення, на ранок виявив на сидінні свіжу пляму червоного кольору, ніби не схожу на щомісячних дівчачих гостей... але не уявляю як вона там з"явилась, містика... не знаю... Може там хтось ну якби цей, в перший раз, чи що... то чисто думка така... Вчора все гарно відмив і на сьогодні навіть сліду не видно, крісла знову, як нові) А в загальному супер, Гольф вів себе дуже добре, обминати ями було зовсім не важко навіть на 195 резині і без гідри, їхати було досить комфортно і легко, машиною дуже задоволений. В загальному на 255 км пішло 22 літри бензи, то ніби приблизно 8.4л/100км. розходом теж задоволений. Наступну поїздку планую зробити в Берегово, 300 км в одну сторону)
Спитайся в DomInIcа, в чому полягав ризик, коли ми з ним їхали в 20-х числах в Київ .... Це коли їдеш зі Львова в Київ, на виїзді зі Львова (01год.30хв.) клинить 3-тя передача (так би мовити - заганяєм ричаг перемикання КПП в "мЄжду-пЄрЄдачьЄ"), далі 1-1,5 год. дрочимо і думаєм, що робити, бо 3-тя передача ввімкнена постійно, далі розвертаємо Гольфака на Львів (при цьому маємо надію дочекатись ранку та зателефонувати kymу, щоби реанімував, бо в 09.00год треба бути в Києві), при поверненні у Львів все "відклинює", міняємо тяги куліси, знову розвертаємо вже в Малехові нашого Гольфака і тулимо до столиці. В 09.00 не получилось приїхати, приїхали в 09.10год, щоправда прийшлось порушувати ПДР. в таких випадках - чохли! а якщо і "спалив" ті "двіженія", то збирай данину, або проводь відтворення подій. бачив твою машинку вживу в кінці липня, тому на це не гріши, бо вигляд вона має дійсно суперовий...... пам'ятає, я одразу, коли побачив, звернув на це увагу. П/С/ краса потребує жертв! А взагалі, то ти молодець, бо в тебе хватає терпіння на Гольфака. Давай йому більше драйву і гарі....., бо вони ж як ті собаки не вигуляні.
Еее ні, закривати свій Fire and Ice не буду, не для того я його купляв))))) Матеріал дуже чутливий до води, мав необережність недокрити люк на ніч і падав дощ, то потім залишились плями, з часом затерлись пилюкою і виглядало жахливо, але там на скільки легко ставляться плями, на стільки ж легко відмиваються вологим рушничком))) і вже зараз салон знову як новий) Не спалив, бо не роздуплився, цілу ніч, з 21 00 до 06 00 парились/бухали в бані, поки ще сильне серце, дозволяю собі поєднувати такі ризиковані процедури... зранку в 09 00 мене ще п"яного підняли і я з жосткого будуна і з мегаперегаром поїхав назад додому, тому не встиг ще роздуплитись що і до чого.
Це дійсно необережність. я якось виробив звичку - заглушив, вийшов з машини - ключі в кишені. а на ніч закриваю навіть в селі під хатою, біля пса. і документи не лишаю в машині навіть на 5 хв, коли забігаю на поверх і назад. ну а губа і колеса - то класно, але дійсно є місця, де з ними не проїдеш (Радехів і коло нього, наприклад, де я часто буваю). Теж цього літа був в тих краях (Ужгород), але в Берегове не заїзджали ))
Заімєл вчора ось такі додаткові прилади від Ауді трохи гуглив до пів ночі, по схемах підключення, тепер шукаю "2 датчики, датчик давления масла (вин-код : 035 919 561 A) або 035 919 561 и датчик температуры масла 049 919 563" Більший то на тиск, той, що маленький, на температуру масла. Може хто ще щось поради до того)
Дивився по Екзісті, маленький на температуру, без проблем, та і я його вже в Міші забираю. А от великий і дійсно дорогий. Невже немає замінника до нього?) Отправлено с моего Desire HD через Tapatalk
Я взагалі не знаю які підходять. Але що від таза, що топран то одне і те ж по якості. Отправлено с моего Desire HD через Tapatalk