Встановив собі вчора Ось такий руль Nardi Audi sport від S2, оригінальний в шкірі, мені дуже сподобався, правда значок не вв, але то нічого, при бажанні можна замінити внутрішню кришечку, якої на разі ще не знайшов без значка ) Так як руль на вузький вал, то трохи намучився поки зняв перехідник широкого валу. Не мав чим знімати, бо знайшов лише великий зйомник захвати якого зіскакували зі шляпки перехідника. Але знайшов вихід, зафіксував перехідник в ручці плашок для нарізання різьби, а за ручку зачепив зйомником, перехідник зліз без проблем)
Дякую)) Ще гарніше буде, як поставлю нарешті ті додаткові прилади, що теж з ауді)) До речі, сам не знаю через що, але рулем стало набагато легше крутити, в порівнянні з попередніми, які мав, таке враження ніби гідропідсилювач доставили))) Може це через сам руль, який дуже зручний і приємний в руках, він має овальну форму дуги, за яку обхоплюємо руками і ще зміщений до низу центр.
Гарний руль, шкіра... Візуально здається, що руль трошки більший ніж попередній. Може тому і легше крутити, а може ти тим так задоволений, що аж крутити легше стало ...
Вже давно зробив собі Кольорову підсвітку панелі приладів, після місяця тестувань задоволений) далі фото, там ніби все ясно. Смужка пінопласту притискає ленту, щоб трималась фіксовано на місці. Щоб довго не морочитись з клеями, просто зафіксував мідним проводом, тримає міцно і надійно. Камера не передає насиченості кольору, але все дуже гарно освічується. Червоний Жовтий Зелений Голубий Синій Рожево-фіолетовий Білий Це просто так, все решту, де стоять діоди.
Також встановив додаткові прилади, працює все, окрім тиску масла, бо так і не знайшов датчика тиску за нормальну ціну. Заодно вийняв верхній жмут проводів і повністю його переглянув, переізолював ззовні, по трубці, в якій він іде, в місцях, де від віку, або інших факторів були тріщини. Під час установки датчика температури масла виявив протертий шланг, який розірвався, як тільки я його стиснув, могла бути серйозна "пробоїна" Софттач ззовні на панельці був просто в жахливому стані, вирішив обтягнути тканиною, мав тільки карпет, трошки товстуватий, як виявилось. Приклеював за кінці ззаду, так як то тестовий варіант, щоб не поляпати клеєм лицьову сторону панелі Щоб тканина не прогиналась у середину зробив бокові стінки Впринципі може бути, але таким результатом не дуже радий, однозначно буду переробляти, щоб більш вписувалось у вигляд. Але поки що залишу як є, бо нема на то часу.
Мав сьогодні зранку прикрість, так як в нас дорожні служби працюють на ''відмінно'', то я не вписався в поворот і злетів з дороги, при швидкості 50 машина як їхала ,так прямо і поїхала... З досвіду, то вже моя третя зима, від коли гольф, резина мала б бути класна, але як на мене зимова мічелін, принаймні ця, що в мене, то повне гівно, щеплення з дорогою таке ніби на літній. На щастя машині нічого. Дерево було зломане до мене, так що вперся в дрібні гілки, а одна товста легенько скользнула по водостоку і була в декількох сантиметрах від бокового скла, могла розбити, якщо б попала. Надіслано з мого HTC One M9
головне, що все обійшлось. але, як на мене, 50 в повороті на снігу - то забагато, а зимову гуму бажано міняти при залишку протектора 3-4 мм, вже видно її термін прийшов
Судчи з фоток це мішлєни прімасі альпін 3. В мене точно така сама гума зимова. 2010р.в. Я нею задоволений на всі 100%. Може в тебе кась підробка просто.
Мішелін альпін, але там по ходу від віку вже ппц... бо сам не вірю, щоб мішелін не тримав дороги... Починав пригальмовувати ще десь мерів 50 перед поворотом, зразу понесло, знизу втрамбований сніг, а зверху свіжий, від коли зима, ще ніразу дорогу не посипали і не горнули. Надіслано з мого HTC One M9
То піпец.... Добре, що все без наслідків, а досвід - з роками. Петь, де то є? Спуск від Садок перед Вовчатичами?
Ні, там посипають дорогу, там можна нормально їхати. А це місце,то в мене біля роботи, в Жидачеві. Надіслано з мого HTC One M9
Проморгав швидкість. Коли знизу підтоплений і замерзший сніг/лід а зверху свіжий сніг то найгірший варіант. в такій ситуації ніяка гума не поможе... Дорогу потрібно "щупати"тормозами і підбирати під неї швидкість. Добре що зустічки не було
Так точно! І ви праві. Недавно свого корча чуть не побив в с.Кожичі. Було то вніч на неділю. Завіз туди одну лярву, а вона каже: " їдьте прямо і ви виїдете, там дорога вниз нормальна, і один поворот, але ви впораєтесь...." Так от, рушив я вниз. Лярва пішла до якоїсь хати. Дорога, по якій іхав - вузесенька, на спуск з поворотом 90градусів, після якого крутий спуск і внизу ще один такий поворот, тільки там на повороті ще кут (ребро) хати, без сіти та без штахєт, котрі могли б згасити удар. Відрізок в 40 метрів проїхав, ні сповз за 30хв., а то й більше. Було притрушено сніжком, під ним ожеледиця. Спускався на першій передачі, педаль щеплення не натискав, притримував передачу гальмами. Щоби уявити, як було слизько, то скажу, що коли авто зупинити повністю, воно потихенько зсувалось, на поворот керма не реагувало, бо була колєйка. Рятувало одне, що періодично вдавалось зупиняти авто колесом об берег, тобто передніми колесами, котрі вивертав до відказу вправо. Резина зимова, всі 4. З тяжкими зусиллями з'їхав без пошкоджень. Тому, не завжди залежить від резини, треба ще й досвід мати, щоби правильно аналізувати подальший розвиток подій при тих чи інших маневрах.
В напрямку на Гніздичів. Працюю в РЕМі, то як би 3 км за містом, або 5 км перед Гніздичевом. Впринципі ту дорогу знаю на осліп, там навіть ті повороти з ручніком деколи проїжджаю, коли настрій подрифтувати, а тут як на зло, їхав цілу дорогу спокійно, майже в режимі пенсіонера і на тобі) Надіслано з мого HTC One M9