Сталась ще одна біда. Під будинком завів машину, прогрівав, аж раптом за хвилину вона заглохла. Пробую заводити, стартер крутить, а вона ані пчхи. Іскри не було. Затягнувши в гараж, порився в інтернеті, проконсультувався з @kym 'ом почав шукати несправність. Для початку перевірив датчик Холла: Зняв з нього "фішку". На ній 3 дроти: два крайні - це живлення (червоний "+", коричневий "-"), середній на "мозги" (зелений)(всі з полосками, вказав основний колір). Для початку тестером перевірив напругу при ввімкнутому запаленні: в мене на червоному і зеленому було 11В. Але kym казав, що бувають датчики Холла на яких на середньому дроті може бути менша напруга (не пам'ятаю чи 5В, чи 9В). Якщо б напруги не було, то потрібно було б шукати проблеми в проводці. Далі для перевірки самого датчика потрібно до зеленого і коричневого проводів пі'дєднати світлодіод. (головне полярність не переплутати, коричневий "-"). Покрутивши колінвалом (при ввімкнутому запаленні) світлодіод повинен блимати (я крутив, з допомогою помічника, стартером). Якщо не блимає, тоді проблема в датчику Холла. Далі перевірив комутатор на котушці запаленні. На такій котушці як в мене (фото нижче) комутатор находиться на кришці. До нього також йде 3 дроти, два крайні на "фішці" це живлення (чорний "+", коричневий "-"), середній - сигнал від "мозгів". Перевірив чи є при ввімкнутому запаленні 12В на крайніх контактах. На виході з комутатора є дві клеми які під'єднуються до котушки. Як і з датчиком Холла, під'єднав до них світлодіод (полярність визначив тестером) і стартером покрутив колінвал. Для перевірки самої котушки до ВВ проводу (який йде до трамблера) підключив свічку, корпус свічки притулив до ГБЦ, під'єднав масу на корпус котушки, а на болти (до яких прикручуються клеми комутатора) прикрутив дроти, один до клеми "-" на акумуляторі, а другим "переривисто" на "+" акумулятора. На свічці повинна вироблятись чітка іскра. В моєму випадку іскра була ледь помітна, і то лише практично в повній темноті. Купив на шроті на Зеленій другу котушку і машина завелась з пів обороту. Ціна питання 350грн.
Давненько сюди не заходив. Але і з машиною за цей час мало що робив. На початку весни почав "вимахуватись" стартер, заводив через раз. Замінив втягуюче і заодно щітки. Навів трохи порядок в багажнику: Інструмент сховав з контейнер від ланцюгів на колеса. Він ідеально влазить в докатку: Чучуть поколхохив з освітленням. В мене при включені дального світла - длижнє вимикалось. Вичитав, що таке відбувається на машинах де однолампові фари замінили на дволампові. На тих де дволампові стоять з заводу є одна перемичка. Тож я собі сам зробив таку Минулої осені по-зачищав і підмалював зимові диски: до після Пару днів тому дійшли руки до заміни глушника і кріплень бензобаку (одне прогнило). Заодно вирішив і дно ще раз обробити. Коли розшив салон, був дуже неприємно здивований, під ногами водія і пасажира сильна вологість. Виявилось протікає під лобове скло. Прийшлось переклеювати. На вихідних буду збирати докупи салон.
Невеликий фото-звіт по зняттю і розбору стартера. Робив вже трохи давніше, тож якщо щось пропустив/перепутав вибачайте. Спочатку від'єднав "фішку" і "+"-ву клему з втягуючого . (перед тим не забуваємо з акумулятора клеми зняти) Кріплення стартера також є одним з трьох місць кріплення двигуна і КПП до кузова. Тож перед тим як знімати стартер піддонкратив коробку Стартер прикручений 3 болтами: один згори і два знизу (до одного прикручена "-"-ва клема) Фото на машині робив коли вже встановлював стартер. На знятому стартері з валу зняв штопорне кільце (під ковпачком), щоб назад поставити використав довгу головку. Втягуюче прикручене 3 болтиками. Також ззаду до втягуючого прикручена клема зі стартера. Далі розібрав сам стартер. Докупи він скручений двома довгими болтами. Відкрутивши які можна зняти передню кришку з вилкою і бендиксом, потім зняти редуктор і статор (корпус). Щоб зняти бендикс потрібно витягнути резинову вставку і тоді вилку з бендиксом. Підваживши легенько вилку, знімається бендикс. Щоб добратись до щіткотримача, потрібно відкрутити два болтика на задній кришці (вони прикручують ковпачок і кришку до щіткотримача, фото вище). Тоді знімаємо ковпачок, під ним на валі є штопорне кільце, теж знімаємо. На новому щіткотримачі була цікава втулка (чорна в середині). За її допомогою легко вставляються щітки на місце Збивав все в зворотньому порядку.
Як писав вище, обробив кузов. З салону бітум зверху покрив грунтовкою: Та замінив глушник, задній та середній "баняки": Ще на самому початку, як створив тему, згадував про освітлення заднього ряду сидінь (як в Golf 4). Ніяк фото викласти не міг:
На стелі по відклеювалась тканина. Підклеїти не виходить, посипалась паралонова прокладка, та й по відклеювалось достатньо, десь 60-70%. Тепер думаю що робити, чи переклеювати новою тканиною, чи б/у стелю шукати. Поки що не знаю вартості стелі, на шроті на зеленій нема, а тканина 170 грн/м.п. Нова тканина наче краще, але то треба ще гарно приклеїти
Вже давно відчував що переріс Насправді продавати було дуже важко, 6 років разом. Але хочеться щось молодше. Дивлюсь в сторону Skoda (Вибір Skoda)
Автомобіль мною купленно) хочется сказати тобі дякую!!! Авто, дійсно на свої роки в хорошому стані, дякую чи тобі, що не добивав його до ручки, а старався підтримати стан авто)))
Підтримувати стан авто обовязково буду, якраз почав займатись трідбними недочотами, по ходовці і тормозам) Буде цікаво, можеш цікавитись як вона поживає)))