VW Golf2 Zh@riKa

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Zh@riK, 16 лип 2009.

  1. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    в среду поставив машину на копита, по рекомендації майстра.
    в результаті маса машини трошки перемістилась на перід і стало мені трошки мягче їхати :).
    фотозвіт підйому:
    до:
    [​IMG]
    після:
    [​IMG]

    наступний крок - ремонт генератора.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    маю ще таку невеличку проблему. коли падає дощ, то в салоні спереді на ковриках появляються калюжі (реально багато води). Люк не тече, стоки сьогодні прочищав - були чисті....
    питання - звідкіля береться вода в такій великій кількості.
    ПиСи. таке явище, коли машина стоїть на стоянці і гаратає дощ...
    дякую усім за поради
     
  3. Duke

    Duke Active Member

    Авто:
    Renault Scenic RX4
    Подивись спереду де воздухозабірник пічки,чи там не пускає чи всі ущільнювачі цілі це якщо з пасажирської сторони, якщо з водійської то дивись до блоку запобіжників, чи ущільнювач ціилий, чи цілий ущільнювач тросика спідометра.
    В мене колись там текло.
     
  4. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    ок, дякую, сьогодні подивлюсь.
     
  5. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    Молодець,гарно виглядає.Тепер можна нормально Їздити по наших дорогах:gamer:
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Не знаю, як кому, але авто на першому фото тобто без копит, мені подобається в раз 100 більше ніж з копитами!
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. tanja

    tanja Active Member

    Авто:
    WV GOLF II 1,6Д
    Ну тут вже своя справа кожного... Кому - вигляд, а кому - зручність... А зараз якраз по лісах і по природах їздити в самий раз !:music:

    Р.С. Zh@riK, то в тебе 13 чи 14 колеса ?
     
  8. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    ти права - на наші дороги - в самий раз.
    то є 13
     
  9. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    При різкому вході в поворот це завищення копитами аукнеться.... а якщо ще й масляні стійки і резина 13" вузька, то взагалі... Машина на такій суміші не стійка, хіба шо пробиратись по лісам та ровам.
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Але тепер треба подовжити антістатік!:yes:
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    Ще багато залежить і від прокладки (між рульом і сідушкою),в мене копита вже кілька років стоять і на самій верхній дирці і на поворотах не закидає,а ганяти зараз собі шкодити....:yes:
     
  12. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Бувають ситуації на дорогах і трасах коли потрібно зробити різкий маневр для уникнення перешкоди чи аварійної ситуації. В цих ситуація твердіша, нижча підвіска з ширикими кролесами не дасть втратити керування. А на тих копитах я собі тяжко уявляю як поведе себе машина.... швидше за керування нею буде неможливим, там такі крени почнуться... Ну не дай Бог звичайно...
     
  13. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    прийняв до уваги. антістатік доточу :)

    вже пробував на швидкості 100км/год оминати хороші ямки, при проходу повороту - все гут, дорошу тримає.

    прокладка то шо нада, насяйніка :)
     
  14. tanja

    tanja Active Member

    Авто:
    WV GOLF II 1,6Д
    Та все буде нормально ! Це ж не машина, на якій ганяють 160 км на годину... В мене були теж копита, я зняла чисто для зовнішнього вигляду під 14 колеса. А під 13 на зиму назад поставлю. Дуже зручно !
     
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Куда перемістилась!?
    Враховуючи те що в Г2 основна масса і без того спереду бо зад пустий то на скільки ж треба жопу підняти щоб "маса перемістилась"?
    Самообман!
    По моїй рекомендації постав їх майстру!
    Фу, какаха! Вигляд атстойний. Опусти хоча б на 1 дирку або подаруй краще тазоводам.
    В мене вони стояли через необхідність. Мої задні стойки були такі що без копит перід був више жопи. Копита просто вирівнювали машину. А в тебе получилось... не можу слова підібрати.
    Відрізати і викинути! Антистатик потрібен тільки для машин в яких паливний бак металевий. Тобто там де є ризик проскакування іскри через статичну енергію викликану переливанням бензину в баці. Поскольку в нас баки пластикові то пропоную цей антистатик подарувати майстрові в якості бонуса.
    Співчуваю. Проблема насправді не невеличка. Скоро (рік-півтора) в салоні почне попахувати як казав таваріщ з братського форуму "бєзнадьогай".
    В мене було те саме тільки з боку пасажира. Сажав воздухозаборнік пічки на герметик, клеїв верхній захисний пластик, танцював з бубном вокруг машини - так і продав машину з цим :sad:.

    А вцілому машина твоя гарна.
    Успіхів.
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    Sasa, копита в мене мають тільки одну дирку.
    піднімав дупу, бо так саму як і в тебе жопа була нижче. на фото до копит трохи фігово сфоткано, на рівному місці перевіряв - жопа троха нижче ніж перід була. тому і ставив ті копита.

    антістатік здеру. причепив, бо пару разів шарахало током, коли закривав машину і спітнілою рукою торкнувся металу (вмене на дверці в правому верхньому кутку витерлась фарба з грунтовкою). тепер не шарашить, але і антистатік до землі вже ой як далеко...

    з водою в салоні буду боротись!!!!
     
    Останнє редагування: 17 сер 2009
    • Подобається Подобається x 1
  17. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    по машині:
    - зробив сьогодні генератор - аж скучно стало, так привик до співу підшипників в генераторі :)... тепер тишина:girl_angel:

    наступне:
    - заміна глушаків, бо в мене вже друшляк, а не вихлопна система :)

    далі буде.... :)
     
  18. Mexxxanik

    Mexxxanik Active Member

    Авто:
    Golf mk1 1,6 EG - був
    Клубна карта:
    000401
    В мене була така сама проблема.

    Питав в кого тільки міг, поки з братом не поїхав на сервіс з його машиною, стояли говорили з майстром, бачу в нього Джетта 2, і кажу про ту воду, а він мені каже , що в нього була така сама проблема, 2 роки тому, вирішив її.

    Це все через ущільнювач лобового скла вода затікає, зверху, потім тече по канавці всередині ущільнювача вниз, знизу їй нікуди діватись - так вона попадає в салон.

    Як він її вирішив: На шиномонтажці взяв ту білу пасту яка використовується для вдягання гуми, взяв великий шприц(без голки, такий як годують в лікарнях) і задув ним по колу навколо всього лобового вікна під ущільнювач.

    В мене було трохи іржі навколо лобового, тому я його знімав, зачищав, грунтував і красив, потім вставив на місце, потім думав чим обробляти, радився з багатьма спеціалістами, всі як один сказали краще силіконом ніж тою пастою, так і зробив, взяв сантехнічний силікон(він зразу "як в шприці", тільки пістолет потрібен) і не жаліючи , чим побільше задув по колу під свій ущільнювач - результат - жодної каплі води після недавніх злив.
     
  19. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    о, дяки за пораду.. попробую ще там ущільнити. ще раз дякую
     
  20. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Тільки при заміні лобового скла(наступного разу) потрібно буде купувати і новий ушільнювач, бо силікон засохне приклеївши ушільнювач до кузова(в мене така біда з боковими задніми стеклами) і витягнути скло можна буде лише його роздавивши, або зрізавши ущільнювач. Як на мене краще використовувати автомобільний силікон(для прокладок) він не приклеїть намертво.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)