обідно, не встиг нарадуватись, як таке сталось, в Україні таких в продажі немає, хіба нова, буду в п"ятницю нею займатись вже прикупив, 2-х компонентний клей, і герметик, надіюсь, щось получиться.
Підтримую, все розбирається, якщо акуратно то потім і збирається назад)) Доречі десь читав, що якщо фара запаяна, то її розігрівають в духовці і тоді вона легко розбирається, загугли, може твоя так само розбирається (це як варіант).
Я думаю що шкло стоїть на герметіку. Не потрібно ніякої духовки, бо можна поплавити пластмасу, або ще недай Бог трісне скло. Феном пройтись по місцю стику і буде щастя...
Дякую, за пораду, десь так приблизнео і роблять, тільки в кожного по різному получається, вже знаю як буду робити, замість духовки буду використовувати картонну коробку (з духовкою напряжно треба, щоб мами не було вдома, а то вона мене неправильно зрозуміє)), і термофен. Попробую зробити фото в процесі.
Теж хороша ідея, бо з духовкою думаю класно коли вона електрична і має регулювання по температурі (щоб реально не поплавити фару), а якщо газова то дійсно дуже небезпечно. Удачі тобі!!!
Добрався я до форуму )) ... починалось так: - знайшов в гаражі картонну коробку і вирізав у ній дирку під сопло термофена, фару прогрівав в цій коробці десь 5 хвилин, при температурі близько 100 градусів (боявся, щоб нічого не поплавилось). Як результат весь пластик розігрівся, але забігаючи наперед скажу, без цього можна обійтися, але гірше точно не буде; - потім канцелярським ножем почав знімати старий заводський герметик, і зняв за допомогою плоскої викрутки скоби які кріплять саму оптику до корпуса фари; - далі почав гріти термофеном температурою десь 100-150 градусів по самому шву (починав зверху фари), і плоскою викруткою помаленько відділяв оптику від корпуса фари і видаляв по трохи старий заводський герметик, і вуаля оптика знялась (ця робота по часу зайняла в мене трохи більше години); - потім використовував це чудо-клей: 2-х компонентний 5-ти хвилинний епокси-адгезив DoneDeal (ціна 57 грн.). На інструкції зупинятись не буду, на упаковці все написано. Промазав клеєм дефектне місце, і далі з"єднання має сохнути не менше 16 год. Також приклеїв цим клеєм шестерні осей інших регулювань фар (верх-низ), бо це слабкі місця фар, в самих перших моїх фарах, саме ці регулювання і не працювали; - на другий день зайнявся збиранням, для цього використовував не герметик, а одна людина (якій дуже вдячний) мені підсказала, що можна використати для такої цілі залишки віброізоляції ))) перед тим її відділивши від фольги, і далі як в школі - робота з пластиліном;
- вібру розкатав по товщині шва корпуса фари і вложив її туди, потім зібрав всі регулювання, вставив дзеркало з лінзою, шов феном розігрів гарно, щоб вібра стала елатичною, далі зробив плоскою викруткою рівчик в вібрі для оптики фар (щоб легше зайшла оптика), і вставив прижимаючи оптику до корпуса фари, все щільно зайшло (правда зазор не такий як був заводський), потім ще додатково пройшов шов віброю, щоб не було ніяких зазорів, думаю запотівати не повинна, вібра застигла добре. Радує, що все працює, треба тільки заїхати на стенд правильно відрегулювати, ну а дефект лишився на пам"ять)) тут нічого не зробиш.
Миколай приніс - під подушкою було б незручно тому залишив в гаражі Розрекламую трохи - ковані диски в стилі OEM від Audi, ставились по заводу на А8 в D2 кузові з двигуном W12 6,0 в народі відомі як Monoblock Gullideckel, з параметрами R18 8,0J 5х112 ET48 ЦО 57,1. За зиму диски полірнуться звичайно, щоб було по фен-шую.
до мене в гараж вони попали тільки вчора ввечері, а до того де вони тільки не були, один там), три в Автобані чистились від гальмівного пилу, за що окреме дякую Володі !!! Дякую )) то будуть парадно-виходние.
Привіт! А де діставав фари і скільки вийшло, якщо не секрет? Мої світять просто жахливо, помутніли всі і тд. Старі фари не продаєш часом?
Фари купляв в Польщі через аукціон на allegro.pl, повезло їх виграти за 550 злотих + доставка (не пам'ятаю скільки), загалом на тодішній курс вийшло 3200 грн. Комплектні в гарному стані в Польщі вони коштують в районі 700 злотих. Старі фари з ДХО вже продав (такі ставити не рекомендую, якщо думаєш міняти - став оригінальний ксенон).