Трохи напишу про обновки… Ще минуло року купив передні гальмівні диски і зразу комплект гальмівних колодок, не мав бажання переходити ні на 288, ні на 312 мм, та і по попався комплект 280 мм гальмівних дисків фірми TRW DF 2806, їм до пари купив гальмівні колодки VAG з датчиками 8E0 698 151B. В мене встановленні супорта Lucas під диски 280 мм, а зустрічаються, ще АТЕ 282,5 мм, і АТЕ 288 мм. Коли всі запчастини є можна приступати до заміни. Для роботи потрібно з інструменту: переносна лампа, ключ рожковий на 15, ключ накидний або головка на 13, ключ накидний або головка на 18, дріт або шнурок для підвішування гальмівного супорта, в кого є не буде зайвим приспособлення для стискання гальмівного циліндра. В кого є датчик зносу гальмівних колодок краще витягнути ключ із замка запалення перед початком робіт, щоб не прописалася помилка на БК. І так знімаємо переднє колесо, ключем на 15 притримуємо направляючу супорта, а ключем на 13 відкручуємо болт кріплення супорта (їх 2 шт., верхній і нижній), тут важливо не переплутати в яку сторону відкручувати, а то можна зірвати різьбу. Коли болти відкручені, знімаємо без особливих зусиль сам супорт і підвішуємо його шнурком чи дротом, щоб він не висів на гальмівному шланзі, далі від’єднуємо роз’єм датчика зносу гальмівних колодок (в кого він є), і знімаємо старі гальмівні колодки. Для зняття скоби я використовував тріщотку з головкою на 18, перед тим попшикав VD-40 Верхній болт кріплення скоби відкрутився без проблем, а от з нижній болт викрутився разом із частиною внутрішньої різьби отвору ступиці !!, що було зовсім не заплановано, тяжко сказати чому так сталося, можливо через фіксатор різьби, але шо маємо то маємо. Ну все скоба з направляючими знята, гальмівний диск в мене чомусь не був прикручений болтом до ступиці (хоча отвір для кріплення мав) легенько його вдарив і диск знятий. Старі диски мали знос приблизно 2,5 мм, що більше граничого і не допускається в експлуатації !!
Після того як все розібрано, треба оглянути гальмівні шланги на наявність тріщин (в мене вони є, тому найближчим часом їх буду замінювати) і перевірити чи не підклинює гальмівний циліндр, заглянути під його пильник. Витягнути направляючі супорта, почистити їх і змастити, я використовував спеціальну змазку ATE Plastilube. Також треба оглянути пильники направляючих, в мене нижні мали мікротріщини, і я їх вирішив замінити на нові, купив Autofren D7007. Тепер можна ставити гальмівний диск, я нові вирішив прикріпити болтами (були в комплекті з дисками) до ступиці, просвердлив отвір в ступиці і нарізав різьбу М6, і закріпив дис. Тепер збираємо скобу – видавити трохи змазки АТЕ в саму скобу, змастити направляючі супорта і надіти пильник. Ставимо скобу, верхній болт М12 я змастив фіксатором різьби Mannol, а нижній, який мені викрутився із різьбою вже не затягувався, і прийшлось мені замовляти, щоб токар виточив новий болт вже М12,4, а отвір в ступиці і скобі проганявся мечиком М12,5, який мені також робили під замовлення . В кого є динамометричний ключ, то болти кріплення скоби супорта затягуються зусиллям 125 Нм (орієнтовно так як болти кріплення коліс).
Коли скоба поставлена, ставим гальмівні колодки, підєднуємо роз’єм датчика зносу, стискаємо гальмівний циліндр, або приспособленням, або я знімав нову зовнішню гальмівну колодку, і тиснув вдавлюючи гальмівний циліндр до внутрішньої колодки. Ставим супорт в гальмівні колодки, перевіряємо розміщення в ньому пружинок гальмівних колодок, якщо все добре закручуємо болти кріплення направляючих супортів, їх рекомендують замінювати на нові при кожному відкрученні !!, в мене було два нових, але я поставив старі , змастивши їх фіксатором різьби. Болти направляючих затягуються зусиллям 30 Нм. Ну все готово, можна переходити на другу сторону, там все аналогічно, по часу ця процедура займає небагато (якщо все гладко йде)), до 1 год. на сторону, в мене це задоволення розтягнулося на декілька днів
Коли гальма нові встановлені, а диски R18 ще поліруються, я вирішив зробити проставки 5 мм, бо диски з вильотом ЕТ48 (будуть втоплені в арках), зробив креслення і дав токарю, він виточив їх з алюмінію (4 шт.), так вони виглядають Правда я аматор, і на кресленні не передбачив можливість кріплення проставки, про, що я згадував в майбутньому коли ставив диски. І нарешті купив шини на нові диски, то будуть TOYO Proxes T1R 225/40 R18 92Y, купив також скриті розбірні вентиля І от вони нарешті в мене і перша примірка, я довольний як слон :D:D. Окремо дуже велике дякую Мар'яну @Marikk, який їх полірував, і як вибачите результат
Поки фотосесії з новими диками не було бо недавно тільки весна настала в кінці квітня є тільки таке одне фото Треба фарбувати молдінги в колір кузова
Гарно вийшло! Молдінги в колір +1! Машина буде об"ємнішою виглядати! На Великдень бачив, напевне твого батька, по дорозі на Ів.-Францівськ
Нижні частини бамперів фарбувати в колір поки не буду, хіба якщо куплю обвіс. Кришечки залишу Ауді, вони металеві і гарно блисять. Так то він їхав.
І помалював молдінги по кругу в колір кузова - шліфував сам тиждень часу після роботи, скажу, що робота не благодарна, нереально важко зішліфовується той пластик, + потратив немало на попір шліфувальний, після першого разу бажаного результату не добився, тому на другий раз )) доручив цю справу майстрові, і він мені зразу підфарбував дві задні арки, на яких були з одного боку вмятина, з другого царапина ... получилась така мінімальна фотосесія ..
Гарно машина виглядає От на останній фотці, там де диск сам, та походу одного болта не хватає, самого верхнього?