я заправляю на кільцевій об"їзній біля заправки БРСМ вже більше 2-ох років. Як то кажуть - політ нормальний.
в мене в сім'ї чотири дизельних авто: звичайний дизель з VP насосом, насос форсунка і два з комонрейлом один з них на п'єзо. заправляюсь де дешевше , в основному БРСМ деколи на QPS (бочки), рідко окко чи шелл різниці не відчуваю взагалі..
З приводу того, що в дизель не треба лити бензин та навпаки давно мені говорили. З приводу інших може ентузіасти і захочуть таке лити. Дякую за відповідь.
у нас тільки укрнафта має постійно однаковий дізель бо беруть паливо з Кременчуцького НПЗ всі решта беруть паливо де попало і де дешевше..хіба ще Сокар бере свою азейбарджанську соляру...але про нього не знаю..так що привязуватись до заправки по причині якості палива неварто...там кожний інший завоз може бути інакший як попередній
Ше років пять тому,коли я робив на маршрутці ,на укрнафті був найкращий зимовий дизель.Я заводив богдана в -34 і він їхав! Тепер таких морозів нема лию де попало,навіть той підпільний з бочки.
До речі, хотів давно спитати. А, як довго живе Богдан? Скільки не бачу його на дорогах у різних комплектаціях та стані. В більшості випадків, з нього вичавлюють останні соки та стан чесно кажучи ніякий. Я не кажу, що вони погані. Але типу, якшо все це скоро сложиться в гармошку, навіщо це робити. (Крик душі)
Якщо кузов в процесі не підмальвувати,то проживе п'ять років. На двигуні Ісузу,відїздили з напарником 1 200 000км і продали автобус.В двигун лили масло(різне середньої ціни) і присадки ХАДО. Хотіли провести регуліровку клапанів-безпотреби.От навісне двигуна(крім топливного насоса),ремонтувалося/мінялося. Підшипники всіх ступець по мільйону.
Заправки Marshall в районі Коростіва по трасі Київ-Чоп... Кколись раз довелось заправитись... Ох халепа була.
Я вбив свій ПНВТ на керосіні, який мені заправили на заправці "Калинівка" в одноіменному населеному пункті 30 км від Києва на київській трасі Е40.