Привіт всім! В мене така ж проблема, як в M&K. Але поки машина холодна - працює рівно, прогрівається, скидає оберти до 1000, їде рівномірно до температури~ 70, далі починає глохнути на холостих обертах, але при цьому розганяється добре, без ривків. Десь через 70км їзди по трасі починає дуситись.Зупинка на 5хв - дуситись перестає, холості оберти стають на місце.В мороз -20 глохнула менше. Карбюратор Pierburg EE EcoJetronic. Регулятор карбюратора ремонтували 4 міс. тому, трубки карбюратора та вакуума міняв, датчик температури міняв. Help!!!
аналогичная фигня карб 2е3 - в момент нахождения стрелки терм в белой зоне может заглохнуть , а может и нет, а при езде по трассе , если долго ехать на одной передаче , то в какой-то момент просто обороты больше 3000 не дает( ощушение, что сзади тянешь камаз). пять минут покуришь- и едешь дальше)
Коли я викрутив свічки то вони були чорні. Учора змінив на інші свічки поїзджу і побачу як буде себе поводити мотор. Можливий варіант що свічки маслом закидає із сальників клапанів чи гідро компенсаторів. А глохла машина ще по двох інших причинах. 1. Я міняв трос газу і погано виставив учора поправив натягнувши на дві поділки. 2. мертвий лямбда зон і я зараз проводжу експеременти на емуляторі лямбда зонда http://www.autoelectric.ru/diagnostic/l-zond/l-zond-3.html. Резистором можна виставити стабільні і спокійні обороти двигуна на холостих. Опишу ще прор результати досліджень. Хочу придбати нульцевий або Б/У робочий лямбда зонд. Спаяв схему http://www.autoelectric.ru/diagnostic/l-zond/l-zond-2.html тільки немаю автомовбіля із робочим зондоб щоб перевірити "Прибор для измерения показаний датчика кислорода".
в мене тоже таке проявилося а проявилося таке після того як регульнув суміш на прогрівочних оборотах але глохнути погача чомусь при нагрітому двіжку і дросельна заслнка вже повністю відкрита полюбому на днях найду причину, але думаю толку мало бо в мене 2е2 а тут такі баги в тих в кого стоїть 2ее..
Додам 5 копійок про той 2ЕЕ, після покупки при значному навантажені (під гору або різкий старт) авто прогріте деколи тупило.Думаю то і була причина продажу попереднього власника, заліз в інтернет і вичитав,що той карб і удачно спроектований але з часом барахлить, вся біда в якихось контактах, симптом- безпречинний набір обертів.В мене був навпаки провал, поміняв бензонасос,помогло.Потім ще робив заміну дат Холла,свічки дроти( все планово), веду до того,що не спішітся лізти до того карба( варто лише замінити прокладку під карбом і колектором), система досить надійна.Як виняток раз попав к калюжу, залив пів мора, тоді оберти дійсто підскочили навіть авто при виключеному запаленні не хотіло глохнути, ще тряслось 5 сек.Став при дорозі, зняв клему з акум, почекав 15хв,підключив і без проблем поїхав далі.Стосовно лямди,не тестив, але вирішення проблеми з "дусінням", я б почав з бензонасоса.
Вирішив проблему з карбюратором. Був забитий жиклер холостого ходу+неправильно поставлені повітряні шланги при їх заміні. Кому потрібен толковий майстер- пишіть, дам контакт.
Олег 80677357061 Працює в гаражах біля перехрестя Стрийська/Наукова, грошей багато не дере, робить на совість
Вирішив проблему тим що замінив лябда зонд на новий, почистив вугільний фільтер який знаходиться в правому крилі і відповідає за холостий хід також, заміна високовольтних проводів. Після всього зробленого незамічав проблем глохнення і змінилася динаміка машини на краще.
Цю інформацію про те що він впливає я із стелі невзяв. Прочитав інфомацію про принцип його роботи для чого він призначений і навіщо на карбі стоять електоро клапана холостого ходу. Якщо він у вас стоїть то неполінувавшись розібравши його ви б зрозуміли.
Я так розумію "привязаний камаз" це проблема всих Pierburg. Біда та сама: на прогріту (інколи) принатиканні на газ відбувається зворотня реакція. Моє рішення знімаю кришку повітряного фільтра і прокручую фільтр, і в дорогу з новими силами. Але таке відбуваеться(інколи) після повного охолодження(ніч на вулиці) і відповідно прогріву. Фільтр міняв на новий, думав шо забитий, не помогло. А взагалі скільки небуло ситуацій які вказували на карб рішення завжди чомусь одне трамплер(точніше контакти або кандєр).
Привіт всім любителям VV! В мене такі самі симптоми Карб 2е3 мотор МН але їде добре і по трасі і по місту.Тільки так само може заглохнути а може і ні, і в той час коли глохне якщо дати газу дуже душиться.Замітно що це трапляється тільки в холодний період року, літом все добре.Бензиновий фільтр поміняний, свічки і ВВ провода тоже.Хто може щось порадити, допоможіть? Вже 3 рік мене це мучить...
Маю схожу проблему з VW Jetta2 1.8 інжектор.При заводці обороти до 2000.Потім,коли машина нагрівається-глушу.Знову завожу -обороти 200-400.На нейтралці і світлофорах стрілка тахометра тремтить і машина глохне