загорається лампа тиску масла

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем S@sha, 24 вер 2008.

  1. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Підскажіть, де можна перевірити тиск?
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Приїжджай до нас перевіримо.
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    По схемі лампа приборки заграється після 2000 обертів якщо верхній датчик при цьому не замкнутий на массу
     
  4. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Куди підїзджати? Якщо можна, то контактний телефон в ПП.
     
  5. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Маленька передісторія WV Caddy 2008 1.9TDi після 2500 об/хв загоряеться лампа і пищить зумер заміна датчика + заміна масла + перевірка тиску + комп.діагностика нічого не дали - все в нормі, помилок немає!!!!! Батюшка з Солонки тож сказав, що всіх чортів повиганяв !!! Проблема лишилася!!!
    ФОТОДЧОД ПО ВИРІШЕННЮ ДАНОЇ ПРОБЛЕМИ
    Для цього нам треба піщащая машина - вот она:
    [​IMG]

    Проблема :
    [​IMG]

    Берем датчик (в кадіку один, для двохдатчикової системи процедура така ж сама)
    [​IMG]

    Берем пробнік (або тестер на прозвонці) один щуп засовуємо в отвір датчика, інший до контакту - тестер пищати не має/ лампа пробніка не світить
    [​IMG]

    Легенько нажимаємо на щуп, що заходить в датчик - лампа має засвітитись!!
    [​IMG]
    Якщо так - датчик абсолютно робочий!!!

    Під капотом знаходимо дріт, який іде до датчика (чорний), зачищаємо ізоляцію, і для зручності приматуємо до нього 1 метер подовжуючий дріт (нафіга метер - нижче побачите)))
    [​IMG]

    Знімаємо панель приладів, розбираїмо фішку і шукаємо в ній чорний дріт (чисто чорний, без полосок) і приматуємо до нього наш подовжувач!!!!
    [​IMG][/URL][/IMG]
    [​IMG]

    ставим щиток на місце, заводимо авто, газуємо і насолоджуємося відсутність писку і моргання надоїдливої лямпочки
    [​IMG]

    Привет вам пламенный с Донбасса от президента п............а:air_kiss:
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не зовсім правильно..... датчик спрацьовує від тиску.... а ти поріг спрацьовування датчика не провіриш. Таке можна робити тільки після того як провірено мех манометром і то двума як мінімум що тиск на цих обертах відповідає нормі, а значить глюк в проводці. Бо коли ти кинув на пряму то обійшов компютер і поріг спрацьовування сигналу є мінімальний по параметрах датчику..... а в твому випадку він може не запіщати навіть якщо в двигуні взагалі не буде масла... це все треба перепровіряти, бо особливо в нових моделях такого намудрили, що чорт ногу зломить і солонківський батюшка точно не поможе.
    З тиском масла шутки погані, якщо на обертах немає достатнього тиску то ГБЦ згорить як сірник.
     
    Останнє редагування: 7 жов 2011
  7. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Який нафіг компутер, схему дати?? В щитку приладів зроблено схему контролю тиску масла у абсолютно всіх фольксвагенах А в нових щиток - то ще й пристрій для діагностики всіх систем по КАН-шині, треба вміти його в діагностичний режим заганяти!!!!!!!!
    Найчастіше губиться сигнал з датчика низького тиску (є тиск - датчик замкнено, сигналу з датчика нема - писк), ось того і пищить!!!!!!!!
    Бідолага власник які тільки туди манометри не запихав, і навіть каністрою від масла дав в голову тому, хто його продав!!!!


    Пи.Си - якщо в новій машині замкнути датчик на массу, по при включенні запалення вискочить на табло помилка причому "ЗАВЖДИ", індикуючи несправність системи контролю тиску
    І деякі авто можуть не заводитись по цій причині!!!!!!!!!
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Короче обрив старого дроту, я правильно поняв?
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    не зовсім.... там пищало після 2500 об - значить обриву не було.
    От для машин до 2003-2005 року таке правильно.
    А от це не правильно - після 2005 приборка управляється з компютера... навіть пробіг що на одометрі спочатку пишеться в компютері а потім на приборку (чому і скручувати треба в двох місцях). Тільки деякі функції залишились автономно на приборці.
    Якщо це Кадді польської зборки то там можливий ще старий варіант, якщо там міряли механічний тиск і на 2500 був в нормі то значить глюк в проводці, якщо ні то ти сильно ризикуєш. До речі там має бути два датчика тиску до фільтра і після фільтра... може проблема була у фільтрі.
     
  10. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Потрібна порада по даній темі !!!
    Б 4, двигун 1Z. Потік копус датчика масла (того що біля фільтра) і датчик замінений на новий. Через приблизно 1500 км спрацював зумер і загорілась лампочка тиску масла. Мех манометр показав тиск 2,5 бар при 2000 об/хв (при нормі не менше 2) і датчик замінено на новий іншої фірми. Проблема зникла на 2000 км. Сьогодні стара ситуація повторилась :періодично (за 200 км десь разів 5) при наборі 2000 об/хв ,деколи при інтенсивному розгоні, деколи при спокійній їзді, спрацювує зумер і лампочка.При скидуванні газу і повторному наборі 2000 об гасне.
    Мій варіант - міняти знову датчик, але якої фірми взяти, чи може пошукати вживаний оригінал?
    Ваші варіанти ?
     
  11. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Пошукай або створи іншу тему!
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Напевно датчик. Шукай вживаний оригінал. І подивись який тиск спрацьовування датчика, може поставив меньшого тиску.
     
  13. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Дякую, bass. Оригінально і ввічливо.
     
  14. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Датчик ставив такого самого кольору (сірий) і такими параметрами тиску, як і в "рідного". Виходить, що ресурс нових датчиків ~2000 км.
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Буває.......
     
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Тут все правильно. Але є одне але. Тиск міряли на стоячій машині яка є просто добряче прогрітою. А лампа в тебе загорається в динаміці. В динаміці масло нагрівається набагато більше, відсотків на 20, а тому і стає рідшим.
    З моєї практики можу сказати те що у данному випадку не виключені 3 речі:
    1 - Масло
    2 - Датчик
    3 - Знос двигуна (вкладиші і тп)

    Я б почав з датчика на розборці.
     
  17. xazir

    xazir Початківець

    Авто:
    B-3 був .зараз фабія універсал.двоюрідна сестра
    перечитав всю тему але конкретно ніхто не відповів.ситуація таж сама .на холодну як годинник.тільки нагрівається двигун скидаю газ починає підблимувати лампочка.виключаю запалення двигун буває ще й детонує декілька секунд.хотілося б почути конкретно хто усунув проблему .дякую
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Постійно усуваєм подібні проблеми. справа тільки в тому що причини проблеми постійно різні і для кожної машини індивідуальні. Типовим є методика визначення типу поломки. Спочатку визначаєшся чи то в тебе механіка чи електрика для того міряєш мех манометром тиск масла і дальше в залежності результатів вимірів шукаєш або причини падіння тиску в двигуні, або хомут в дротах чи в самому датчику тиску.
     
  19. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    За порадою kym купив на шроті датчик і вже 3000 км. зумер про себе не нагадує.
    Парадокс, але вживаний датчик дають з гарантією, а спробуйте повернути новий, що вже був встановлений.
     
  20. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Підкажіть, будь-ласка, каталожний номер цього шлангу. Sasa дійсно був правий, коли писав, що хімія роз'їла цей шланг. А я все надіявся, що то сусід мені його постійно маслом змащує. Шланг в правій частині твердий як у коня. Допоможіть з номером, хто має можливість. Наперед вдячний

     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)