Авто на Газі Брауна

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Васьок або ZiK, 17 лют 2013.

Статус теми:
Закрита.
  1. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    чого тоді собі не поставиш???
     
  2. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    Я думаю так генератор постійно генерує енергію, не залежно від того включений якийсь споживач чи ні. Тобто в звичайному режимі роботи коли авто заведене.(не думаю що даний девайс буде споживати більше ніж увімкнене світло чи апаратура) Якщо я правильно розумію то ця система система може працювати як від генератора так і від додаткового акумулятора. Щодо енергозатратності то памятаю в школі кроною (батарейка така ) робили те саме просто від сили струму залежить кількість газу за одиницю часу . Мова ж не йде на повну заміну пального газом а простого його збагачення для покращення процесу горіння. Відповідно якщо формується горюча суміш і якусь частину буде займати газ то на таку частину менше буде бензину чи дизтоплива шо і становить економію. Питання в тому скільки газу і за який час може генерувати така установка, чи безпечно тримати його в звичайній колбі (перегрів, аварія і т.д). Доречі японці вже рік як катаються і тестують водневий агрегат і водень добувають таким самим способом, правда вони для розщеплення ще використовують кінетичну енергію автомобіля перетворюючи її на електричну.
     
  3. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    от якраз генератор з навантаженням і без навантаження споживає різну к-сть механічної енергії! відчутно навіть по короткочасному падінню обертів під час вмикання наприклад фар. с-ма холостого ходу одразу ж додає додаткове пальне.
     
  4. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    а Ви товаріщ скептик, так може говорити людина яка ставила пробувала і точно знає шо це все лохотрон.
     
  5. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    я таваріщ скептик, який з фізикою дружить і навіть трошки в тому напрямі вчився і ту тему вже давно переосмислив і розумію основні принципи перетворення і збереження енергії
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    на сто км в мене дізель з фарами тобто з увімкненим світлом і без включеного світла різниця в розході мабудь 100 грам, більшої я не побачив
     
  7. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    Це звичайно добре, але різна енергія в нас по різному коштує, от наприклад скільки фінансово потрібно заплатити за електроенергію витрачену на зарядку акумулятора припустим 75 -ки. І скільки газу до повної розрядки він зможе розчепити, хтось рахував?
     
    Останнє редагування: 18 лют 2013
  8. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    Я не глузую але вчені з 5 країн строїли колайдер шоб зрозуміти ці принципи а Ви вже їх розумієте так Ви або геній або хвалько
     
  9. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    ну от це є і різниця. а тепер ідем далі допустимо, та установка хаває так само як і фари(там десь ішлось про 15А) . тобто пального для генерації того газу також витратиться 200грам солярки. газ який виділиться при затраті такої кі-сті енергії, при спалюванні НІКОЛИ не дасть більшої к-сті енергії ніж необхідно для її виробництва, бо при протилежномму це означатиме що це вічний двигун.
    реально спаливши газ, виділимо енергії як при спалюванні наприклад 100г солярки(решта 100грам піде на втрати при перетворенні ел_енергія-хім_енергія-теплова_енергія-механічна_енергія- ел. енергія). реально вийде що витрата ще й підніметься трохи
     
  10. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    а яким боком колайдер до цього електролізера?????))))))))))))))
     
  11. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    це до принципу перетворення і збереження енергії.
     
  12. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    і ще, ті технології, які закладено в роботу того чудо прилада є з фізики більш як 100річної давності і для того щоб дійти до висновку ще це фігня, достатньо уважно прочитати і зрозуміти шкільний курс фізики
     
  13. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    там займаються вивченням зовсім не того
     
  14. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    так ніхто не ставив це під сумнів. Мова йде коли розглядати дану справу за допомогою додаткового джерела живлення, тобто акумулятора. Скільки потрібно квт. витратити на зарядку і скільки він може розщепити газу.
     
  15. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    розщеплення любої частки це перетворення енергії.
     
  16. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009


    доречі, вчора сидів і вивчав це питання,ну Дуже зацікавило,так от якщо поставити перетворювач струму на 20000Гц то затрати необхідні для авто з обємом двигуна 3,0 см куб аж 6 Вт,тому ті системи де потребується заміна генератора на потужніший НЕДОРОБКА,а перетворювач напруги поставити непроблема
     
  17. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    Повторюсь мова не іде за повну заміну пального на газ, а за умови використання в даній системі пального , бензину чи дизеля чи природного газу який потрібно дозаправляти то говорити що це б був вічний двигун якось не долуго тим більше що Ви розбираєтесь у фізиці.
     
  18. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    дурниці. без навантаження (без увімкнених споживачів) генератор просто висить баластом. чим більше увімкнених споживачів тим більше навантаження на генератор.

    на старих авто можна помітити - на холостому увікнути музику, ближнє/дальнє, пічку на максимум і оберти просядуть на 200-250 обертів.

    якщо ж вдатись в цифри (навіть приблизні), то, як я вичитав з постів вище, для того газу треба 40+ А, правильно ? так от, галогенова лампочка ближнього споживає 5А, магнітола 2А, пічка не більше 5А.

    Звісно це буде тільки моє ІМХО, але даний девайс просто не оправдовує себе.
     
  19. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    не путайте розчеплення на рівні молекул і на рівні ядра!!! при розчепленні на рівні ядра, виділяється колосальна енергія внутрішньоядерного звязку. відношення до сабжу це абсолютно не має. поки що навчились таке робити тільки для дуууже дальніх в табл Мєндєлєєва від водню і кисню елементів в ядерних реакторах.
     
  20. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    Питання до знаючих, При роботі автомобіля припустим на 1000 об. виробляється скажем х ВТ, при роботі на 2500 об У Вт, при одинаковому споживанні електричною системою авта якась кількість надлишку куди дівається (при умові що акум заряджений), В дізелі помоєму краща ситуація в тому плані що не потрібно давати іскру і використання в основному іде на бортові системи. Тоюто якусь кількість енергії яка так чи інакше виробляється і не є затребованою можна використовувати для розщеплення. Поправте де помиляюсь.
     
Статус теми:
Закрита.

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)