PASAT B5 заміна ремнів

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем lugnik, 16 січ 2010.

  1. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    якщо міняєш ремні - то ролик ГРМ - 200%!!! Дивись на водяну помпу, бо як правило її теж міняють.
    ролики: ГРМ, кондиціонера, генератора. Два останніх потрібно дивитись по зносу.
     
  2. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Момент вприску на б4 1Z

    Прошу поради від спеціалістів.
    Після заміни ременя приводу таке враження що зменшилась тяга двигуна (Пасат б4 двигун 1.9TDI 66 кВт 1Z). Момент вприску виставляли індикатором.
    Як перевірити момент вприску (чи показує комп. діагнустика), і які параметри мають бути ?
    Дякую!
     
  3. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    Можливо на один зуб по мітках помилились???
     
  4. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    На зуб не помилились точно, але регулювали насосом і,можливо, там не вгадали.
     
  5. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    ніби
    Хоча що то за індикатор, автор не вказує...
     
  6. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    нехай перевірять ще раз, можливо погано натягнутий ролик і зуб перескочив на швидкості
     
  7. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Звичайний стріковий індикатор (годинникового типу), який через оправку вкручується в центр паливного насоса і вимірює відхилення кулачка при повороті колінвала. Все мало б бути добре (при кожній заміні робилась така процедура і проблем не було), але у майстра не було оправки потрібного діаметру, і прийшлись меншу підмотати ізол. стрічкою і так вкрутити.Оскільки така система не дуже надійна, то є сумніви в точності вимірювань.
     
  8. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Я стикався з тим, як працює двигун при зміщенні на зуб, впевнений, що похибка в мене не така велика. Перевірити ще раз проблемно, бо оправки досі нема. Цікавить чи допоможе комп. діагмостика визначити правильність моменту вприску, бо станція, яка робила заміну ременя діагностики не має, а ті які її роблять по телефону не змогли сказати
     
  9. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Так, комп. діагностика показує показник випередження запалення, причому той момент можна підрегулювати, а ще правильніше скинути помилки системи запалювання, які накопилися в компі.
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    1Z добре діагностується ВАГКомом і можна побачити кут запалення в динаміці. Помилка на один зуб не страшна вона доганяється запаленням. гірше коли було на один зуб вперед і ремінь ще на один зуб перескоче тоді вже запаленням не доженеш.
    По памяті на 1Z кут вроді від 0 до 3 град.... але можу помилитись...Гугл може помогти. Взагалі поїдь на діагностику...може справа і не в запаленні, а щось полетіло і співпало з заміною грм
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Всім дякую за поради! Причина виявились банальна:при заміні ременя знімали патрубок повітряного фільтра і ,мабуть, зачепили фішку на ДМВП. Після фіксації фішки стало все норм. Версія kym підтвердилась.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)