Авто dieselЯ757 - VW/Passat B5+/1.9d/131к.с.

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем diesel757, 21 чер 2017.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну з часом роздупляєшся в відгуках, продавцях і службах доставки.
    Бувало таке що мені за тиждень товари приїжджали, бувало таке що за 2 місяці. Не взагадаєш.
    Краще взяти в Олега Пірбург і не паритись. ІМХО.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  2. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Дякую!
    Помозгував сьогодні, та й так і зробив.
    Замовив в нього.
    Такі речі, дійсно краще тут і на місці брати, ніж розпочинати лотерею з очікуванням.
    Був варіант до того, брати б/в з ОЛХ. Б/в 300-400грн., але то панятно, що може день/тиждень/місяць/рік пропрацювати, з тим не вгадаєш. Вирішив не вгадувати.
    А на АЛІшці, то хіба брати якісь шняжки, які не є в потребі на вже!
     
  3. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Вчора-сьогодні, побачив невеличку пляму під бампером зі сторони водія. Оглянув, ніби нє не в мене, подумав може з якогось іншого авто, що до того тут було, малолішо.
    Але сьогодні, відчув що гідрак гул починає давати і виявилось, що рівень масла низький. Облазив всьо вздовж і впоперек та побачив скапування масла гідрака внизу з кута бампера водійська сторона. Засунути хобот аж туда не мав можливості. Погугливши, інфи мало знайшов, але з того, що було виявляється, що там проходять трубки, які виконують роль охолодження масла з гідрака. Ще, х.й.з. чи то на стику тої трубки і шланга, чи то шланг, чи то трубка????
    Хто підкаже, хто стикався з таким траблом, чи потрібно бампер знімати, які нюанси???
    Буду вдячний за інфу чи може схеми тих магістралей.
    П/с/ благо було масло на роботі, долив в бачок гідрака. Але проблему тре вирішити.
     
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Хірррррасєє, я навіть не думав, що та трубка така дорога.

    І так, сьогодні все вияснив, найшов причину і зробив.
    Протікання було на згині алюмінюєвої трубки (вона же => масляний радіатор гідропідчилювача керма). Знаходиться внизу під бампером і кріпиться перед нижньою частиною радіатора двигуна.
    В тому місці є пластиково/резиновий кожух, як заслонка, певно для захисту сигнала і може тої трубки. І той захист терся до трубки тої та й перетер.
    Доступ через нижню решітку в бампері.
    (1фото - із відстані, 2фото - приближено)
    IMG_20190225_102123.jpg
    IMG_20190225_102117.jpg
    Якраз видно то місце потертості.
    Знайшов аргонну пайку на вул.Богданівська, 9 навпроти авторинку, але умова - трубка має бути знята, щоб машину не спалити.
    Зняли мені там поруч на СТО, бо самому лазити по землі з поганим доступом напояжно.
    Зняти/плставити на підйомнику = 200грн.
    Запаяти = 150грн.
    IMG_20190225_113514.jpg
    Докупив, ще вранці масла, щоб доливати, а би не крякнув насос ГПК = 170грн. Заодно і долив то свіже масло, так як при знятті злилось троха.
    Як би когось цікавило, то каталожний номер тої трубки (радіатора, охолоджувача, і.т.п.): 8D0422885K
    На екзісті вона від 2600 і до 4600грн., замінників не знаходив, може тому, що поверхнево шукав.
    От і все, проблема вичерпана.
    Пробіг: 272700км
     
    • Подобається Подобається x 3
    • Красунчик! Красунчик! x 2
  5. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Приїхав новенький клапан Pierburg, дякую @RaZoR і дякую за консультації та інше.
    Кароч, поставив його, проїхав 500метрів і ап'ять машина почала тупити. Знову зхарився, знову чухаю череп, знову думку гадаю де закопана срака, знову лахмачу простори інету, та й таке.
    Але надії не покидаю, щоб знайти причину тої тупізни - по в'ялому набору швидкості. Враховуючи симптоми, все зводиться до того, що тре знімати турбіну, але не тут то й було....
    .... взяв "шнурок", поганяв vag'комом і опачькі - видало помилку:
    17564 - "датчик тиску у впускному колекторі" (непостійно) -> G71.
    Помилка не стиралась.
    Зняв датчик, пропшикав ВеДехою, протер акуратно -> помилка стерлась.
    Більше її не було, але через де-який час появилась і вже стиралась.
    Виїхав, дав шміру, машина бодренько пішла. Хандрила знову, але не так часто.
    Вихід -> постукав по датчику викруткою і всі симптоми, як рукою зняло ))))))) таку хрєнь вичитав на форумах.
    Отже, після того, як в черговий раз постукав по ньому, то проїхав від Стрийської на Тракт (10-15км) при чому вона себе так вела, ніба ракєта, аж захотілось їздити. Швидко, динамічно, з підривами, а на бруківці навіть пробукс коліс був.
    Роблю висновок, що тре мінєти той датчик, і що з турбіною все гаразд. Хто що скаже, так чи ні, хто зтикався з таким?
    Олеже, @RaZoR глянь завтра чи є в наявності такий датчик, варіанти по ціні та й буду його мінєти.
     
  6. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Вищезгаданий датчик знімає два покази:
    g71 - тиск у впускному
    g72 - температуру повітря у впускному
    Так от, помилка по g72 вискакує лише тоді, коли знімав фішку з датчика і все, також стирається. І по ньому глюків нема.
    А, от по тиску є глюки, тобто по g71 і видає "непостійно". Вже й заснути не можу. Припускаю, що як би проводка крякнула, то би видавало "КЗ на +/-". А якщо "непостійно", то глюк датчика, що знімає покази тиску.
    Вже й х.й.з., що гадати, бо ж якось не сильно палаю бажанням знімати улітку.
     
    Останнє редагування: 27 лют 2019
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Там нема що знімати) Зато почистиш і будеш на пару років мати чистий спокій!
     
  8. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Якщо помилка по датчику тиску, тоді його однозначно під заміну. Датчик маю. Ціна в ПП.
     
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Накінець-то)))) замінив датчик тиску у впускному колекторі і всьо заграло та як має бути.
    Дякую, дякую і ще разок дякую!)
    Тепер машинка рве з-під себе, як рисак породистий, аж хочеться їздити.
    Фото датчика:
    IMG_20190228_143047.jpg
    Як видно, міняється він за кілька сєк: фішку зняв, викруткою хрестоподібною два самонарізи відкрутив і витягнув.
    П/с/ такє мале, а стільки клопоту завдало ;)
    Пробіг: 272850 км
     
    • Красунчик! Красунчик! x 2
    • Подобається Подобається x 1
  10. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Як то кажуть: "отделался легким испугом"
     
    • Смішно Смішно x 2
    • Подобається Подобається x 1
  11. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Вчора і позавчора, якось дивно себе поводила машина.
    При запуску двигуна обороти його моментально підскакували догори, таке враження, ніби на взльот зара піде, хоча на акселератор не тиснув.
    По приборці показувало до 2000-2500 об/хв і ще зауважив, що повертаючи ключ коли приборка відпрацьовує готовність, всі необхідні іконки гаснуть, а от іконка свічок накалу світить +/-20 секунд, і то при тому що двигун гарячий, тобто після чергової поїздки.
    Зранку 1ий запуск - норм, всі решта послідуюючі могли бути з таким казусом.
    А ще могло бути за ті два дні, приміром стою в заторі і тут обороти починають рости, вже не так сильно, але до 1200-1500 могли піднятись. По часу це супроводжувалось на 10+ секунд.
    І при запуску двигуна теж так само по часу.
    Вчора ввечері кинув на ваг-ком і була помилка по ДТОЖ. Номер помилки не пригадаю вже, але в описі було "... КЗ на +/непостоянно..."
    Помилка стерлась одразу, після чергових пусків двигуна і знову перевірка - більше не з'являлась.
    Після діагностики все стало норм і навіть іконка на свічі засвічувалась лише 1 секунду при повороті ключа.

    Хто з таким стикався? То вмирає/глючить датчик ДТОЖ чи мо тре ше до чогось дивитись, щоби воно не повторилось. На разі все норм.
    І ше одне, ваг-ком показав помилку ДТОЖ, але сама приборка "температура ОР" працювала без глюків, тобто штатно як завжди.

    IMG_20190420_101325.jpg
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Датчик має чотири розйоми - два іде на бортовик, два наприборку - вони різні бо на бортовик іде цифра, а на приборку аналог... По простому в одному корпусі два датчики
     
  13. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Воно то зрозуміло. Мене бентежить інше по тих глюках, тобто чи то дійсно притаманно поломці того датчика, чи можливо щось більш серйозніше та затратніше по баблу.
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Можливо датчик вмирає або клина дав... я розбирав такі датчики там в середині дві шайби які від температури рухаються і міняють опір...часом вистарчить вдаритипо датчику (легенько) і він запрацює... Коли бортовик бачить що ДТОЖ не працює - переводить вприск в аварійний режим по температурі і в той момент можуть скакати оберти
     
  15. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Подивися до фішки... Там часто переламується проводка біля фішки.
    Я повністю поміняв фішку і десь 20см проводки. Перед тим така сама фігня була.

    OOOO Allroad Diesel Power
     
  16. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Всім дякую за відповіді. Бачу ніц катастрофічного нема. Від моменту скидування помилок глюків нема.
    Поки що нічого не буду робити, але матиму на увазі що і де дивитись/міняти.
    Така хрєнь появлялась вже протягом півтора роки тому, але то було поодиночно, тобто 1-2 рази в рік десь-колись.
    А тепер закіпішував, бо то було протягом 2-3 днів підряр і по кілька разів.
    Я завжди готуюсь до гіршого )))) і трохи очканув, бо думав що форси чи щось з вприском, чи турбіна, ну таке шо тягне баблішко з кишені.
    На разі все гуд і всім дякую за роз'яснення.
     
  17. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Коментну свій пост від 23.06.2018р. Міняв важелі підвіски в той час. Тоді пробіг склав 256 тис.км
    І після тої заміни сплинув час... понад рік часу... чомусь щиро вірив, що поміняв тоді всі важелі підвіски))))))) Насправді, не зовсім всі, хоча купив повний комплект.

    Так от, нещодавно вчергове заїхав на СТО, щоби перевірити ходовку.
    Результат огляду таки - все норм, за винятком:
    - верхнього заднього важеля передньої підвіски з водійської сторон (350 грн., нового придбав на базарі)
    - 2 важелі нижніх прямих (ліва та права сторона) на які опирається/кріпиться передній амортизатор. Один такий новий важіль купив на базарі за 650 грн., а інший такий самий новенький - знайшов в гаражі із минулорічнокупленого комплекту (фартануло :) )
    Відповідно, все це замінилось.
    IMG_20190717_171925.jpg IMG_20190717_171932.jpg IMG_20190717_171947.jpg

    Роботи виконувались на СТО.

    В той день, заодно поміняв ремкомплект заднього правого суппорта. Було незначне підтікання рідини.
    Суппорт зняли на СТО, розібрали і замінили ремкомплект. Щоправда нефеншуйно його розібрали і навіть не добрались до того сальнічка, котрий протікав. Як наслідок, получили прочуханів (м'яко кажучи).
    Забрав суппорт додому, купив новий ремкомплект, бо з попереднього ремкомплект, на СТО про&бали той сальник котрий тре було міняти.
    Сам собі перебрав.... благо, є запасний варіант сраку возити VW Golf2. Ним їздив і в ньому перебирав суппорт
    IMG_20190717_124537.jpg IMG_20190717_115306.jpg IMG_20190717_115301.jpg
    В переборі суппорта складного нічо нема, але треба мати такі типу плоскогубці з довгими загнутими вусиками, щоб знімати/ставити стопорні кільця з циліндрика та самого суппорта (на одному із фото, з червоними ручками, купляв спеціально за 350 грн., бо крвнахблд на СТО таких не було).
    Як розібрати і зібрати задній гальмівний суппорт звіту не робив, але інфу нагуглив на "драйві" там є толкові і повністю описані мануали від юзерів "Бе_п'ятих".

    Теперішній пробіг = 279500 км

    Отже, на "певно_шо_китайських" важелях проїхав понад 23 тис.км. За той кілометраж наіпнулось по львівських дорогах, фактичнол два ричага (один передній зліва верхній задній та один нижній прямий)

    Ще, кілька днів до того, тобто 500 км тому назад, замінив задні амортизатори
    IMG_20190717_172021.jpg IMG_20190717_172028.jpg
    Аморти ставив Sachs, купляв у Вінниці. Чи то оригінал чи нє - х.й.з. Але вони нові і на разі норм. Підбирав по він-коду, щоб було феншуйно, так як зазначив виробник. Sachs 556277.
    Все решту, таке як пильники, відбійники та опорніки брав в @RaZoR , за що йому вдячність!)

    П/С/ машинка бігає, як коняка і я нею за два роки володіння задоволений.
     
    • Подобається Подобається x 5
  18. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Епопея із супортом ))))
    Кароч, нині зранє тільки виїхав з дворів, як приборка заматюкалась, знов якась ахінея із гальмівною системою.
    Заглянув під машину і най го шляк трафит, ап'ять той паскудний потік. Цікаво те, що вже в іншому місці. Припускаю можливу причину, то шо поцарапали всередині супорт.
    Приїхав на роботу, зняв заднє колесо, оцінив всі "за" і "проти" та прийняв рішення міньєти той супорт.
    Величезне дякую @RaZoR за підгон сего гальмо-девайса в той самий день.
    Коли день робочий добігав кінця, метнувся в гараж і поміняв. Фоток майже не робив, бо роботи там фігня та й нюансів ніяких нема, всю процедуру вже до мене розписали в неті.
    Але покажу вам, як розперло пильники циліндрика суппорта (на фото обвів червоним) там зібралась гальмівна рідина і ось-ось мало рванути )))))
    (зеленим відмітив, як та рідина розмножилась по всьому підкрильнику)

    IMG_20190719_223655.jpg

    Вся резина в гальмівній рідині.
    IMG_20190719_172454.jpg

    Роботи по заміні проводив сам, єдине щоб прокачати той контур, то на допомогу приїхав співробітник.

    Прокачали, встановили і сіли перекупити та поговорити. Під час розмови розказав, що ніхто не може прокачати протилежний лівий контур... сиділи обговорювали і тут раптом я згадав, що якось зимою, коли тріснув якийсь гальмівний шланг то я тоді заглушив в блоку ABS вихід на той контур. Оооооооо чууууудо!!!!!.... згААААААдав!!!
    Пригадав завдяки невимушеній розмові при перекурі.
    Одразу кинувся до блоку ABS, там ключик на 11, спочатку вілкрутив один вихід на контур, але виявилось не воно. Потім мене осінило і вілкрутив інший, той що був заглушений. Вгадав по пам'яті. Голкою від шприца виковиряв маленький кусочок пластику вирізаного з бутилки. При другому натисканні на педаль гальма - рідина виприскнулась.
    Ось тут було заглушено (відмітив червоним, вихід з блоку ABS на задній лівий контур)
    IMG_20190719_225204.jpg
    IMG_20190719_225132.jpg

    І, як результат, прокачали той контур і всьо стало тіп-топ і зашибісь.
    Оскільки рідина гальмівна була в обмеженій кількості, то ретельно не прокачав. Також тре прокачати заново + передок. Але, результат потішив. Все запрацювало. Та навіть ручника до максимального підняття - це 7 щелчок з силою.
    Нарешті вирішив повністю проблему з гальмами та супортами.... не зовсім повністю, хіба ще прокачати по кругу для феншуйності. Але це вже мізер, і то зроблю завтра.
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Додам інфу => супорт брав бюджетний "JP Group", ціна понад тисячку.
    Бо типу оріджінал (TRW) коштує +/- поза 3000грн./шт.
    Свій старий супорт в якого тєчка, планую відправити в Київ на реставрацію і одразу взамін отримати інший відреставрований. Та й хай собі лежить, може пригодиться.
     
  20. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    То все халявні ремкомплекти які хріново підходять!!!
    @RaZoR не дасть збрехати я поміняв штук 10 різних на задніх супортах, поки вони перестали текти! 3 чи 4 рази мені сальник виривало...

    Але потім визначив для себе що ставити сальник на змазку хріново.
    Я його хвилин 5 вимочував в гальмівній рідині, поки гума не ставала м"якою, а тоді ставив і все вставало чьотко!

    Не відправляй реставрувати, там немає що реставрувати. Поміняють ремкомплект і пофарбують от тобі і реставрація...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)