де у львові можна виставити запалення стробоскопом

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем A_ndriy, 6 тра 2015.

  1. A_ndriy

    A_ndriy Новачок

    Авто:
    Passat B3
    машина на газу. проблема в тому, що деколи при скиданні обертів вони падають чуть не до нуля(потім піднімаються), а інколи взагалі глохне. газовщики кажуть запалення, а може хтось щось підкаже...?
     
  2. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    А на бензині?
     
  3. A_ndriy

    A_ndriy Новачок

    Авто:
    Passat B3
    на бензині інколи тупить, троїть...
     
  4. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    думаю то через неправильну суміш. а нашо струбоскоп ? запалювання виставляється по мітках і виходить початкове випередження...струбоскопом повіряється зростання випередження відносно оборотів....це моя думка
     
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    По мітках там 0 градусів. А випередження запалення там має бути порядка 6 градусів якщо я не помиляюся. Для того виставляють стробоскопом. Хоча я завжди виставляв "на око" і на відчуття. Провертав трамблер трошки проти годинникової стрілки від мітки і було норм.

    Єдине я думаю, що проблема не в запаленні. Може буи в проводах, в свічках. РХХ, потенціометр ДЗ і т.д.

    Який вприск взагалі моно-інжектор?
     
  6. A_ndriy

    A_ndriy Новачок

    Авто:
    Passat B3
    так моно. Все перевірено. поміняно. на бензині таке раз в місяць і саме проходить- не встигають знайти проблему. поки доїду, вже все норм. А на газу так як писав. Тому і сказали спробувати виставити по стробу. Тільки не знаю де. Там де питав по дорозі в сервісах-немає.
     
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Свічки і дроти перевірте. Газова суміш важче запалюється ніж бензинова. Може бути проблема там. Сумніваюся що проблема в куті запалення. Може підсос повітря. газ прискіпливіший.
     
  8. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    ні не 0.... на маховику дві мітки....коли перша I - тоді бігунок трамблера показує на насічку корпуса відповідно на 1ий циліндр , а коли 0 - тоді вмт....
     
    • Подобається Подобається x 2
  9. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    НА маховику дійсно є дві мітки . 0 і 6 градусів до ВМТ . Тому виставляють запалення по міткам . Стробоскопом можна перевірити чи змінюється кут при різних обертах , перевірити вакуумний регулятор ( якщо він є) . Для газу повинно бути раніше запалення десь 12-15 градусів від ВМТ. Коли взяв машину то там кут запалення був 20-25 градусів до ВМТ. Не знаю хто так накрутив , але один факт. Я заправив 30 літрів газу і наїхав 280 км. Коли міняв ГРМ і виставив все по мітках , запалення десь 12 градусів ., наїжджаю на 30- літрах 220 км. Газова систему до того не чіпав . Коли запалення ставлю раніше , машина не стабільно починає працювати. Газовий редуктор підкрутив один чоловік на хімічній , бере те саме , але тепер глохне коли довго їду накатом , на перехрестях нормально. Виїздив газ і вже тиждень їжджу на бензині, жаба дусить по такій ціні на банзі їздити :ireful1:. На бензі їздить нормально , хоча маю підозру що насос не докачує тиску. В мене висновок такий , треба дивитися всю газову від балона до моновприску. В пропановій системі осідають масла на стіках , клапанах , фільтрах і тд.
    Свічки важко перевірити на газу , на бензині простіше , якщо свічка барахлить то буде детонація, труїння , нагар , копоть .... На газі не видно чи свічка запалює газ чи ні.
    Тут спорити не буду . Кількість повітря дуже важлива для газу . Якщо підсос не замітний на бензині то на газу це відчувається. Може бути підірвана подушка моноінжектора , я всебе теж хочу переглянути, ніяк руки не доходять... Якщо є пісос повітря то буде важко відрегулювати редуктор. Якщо є зайве повітря то його треба компенсувати газом , що суттєво збільшує розхід.
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Але детонація я троїння буде значно більше відчутне на газу ніж на бензині.
     
  11. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Так газ маэ вищу детонаційну стійкість ніж типовий бензин. Октанове число десь на рівні 100-106
     
  12. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    маю стробоскоп. можу виставити
     
  13. A_ndriy

    A_ndriy Новачок

    Авто:
    Passat B3
    Де ви знаходитесь? номер телефону?
     
  14. Олег magnym1111

    Олег magnym1111 Новачок

    Авто:
    Seat Toledo 1.6 AFT
    Андрію добрий день ви виставили запалення?
     
  15. Shumaxer

    Shumaxer Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf III(колишня) VW B4
    пост був написаний більше 3 років назад, думаю людина вже все зробила)
     
  16. Олег magnym1111

    Олег magnym1111 Новачок

    Авто:
    Seat Toledo 1.6 AFT
    Шукаю людину яка би могла грамотно виставити запалювання
     
  17. Shumaxer

    Shumaxer Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf III(колишня) VW B4
    відписав в лс
     
  18. Clauzer

    Clauzer Новачок

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 RF
    Приєднуюсь до запитання
     
  19. Shumaxer

    Shumaxer Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf III(колишня) VW B4
    відписав лс
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)