OOOO Allroad Diesel Power

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Shaggy, 14 січ 2018.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";

    Ну от розрішґжу цей фільтр через тисяч 10 і подивлюся що там буде всередині))
    Мій ТНВД здох бо банально потекла прокладка під клапаном випередження вприску. Відповідно пропав тиск всередині і він не міг нормально кут регулювати.
     
  2. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    10тис не замало для паливного фільтра? В сучасних коммон-рейлах ресурс паливного є по 90тис.
    А ще гуляє така теорія, що чим довше стоїть фільтр - тим краще фільтрує (але я на собі не наважують її підтвердити чи спростувати).
     
  3. Zh@riK

    Zh@riK Місцевий

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    власне на комонрейлах так, пробіги на паливний фільтр біля 60тис (ціна на них відповідна), а от у звичайних - заміна разом з оливою.
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Що точно тобі можу сказати, то чим довше стоїть фільтр тим меншою стає його пропускна здатність. І це пише на кожному фільтрі в описі. Скажімо пропускна здатність 110л/год і падає в міру використання. Тобто можна доїздитись так, що навіть солярку не пропустить))) Так можна зробити з цього висновок, що і фільтрує краще))))
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)