Зате накат машини раза в три коротший .... за все тре чимось платити. А на загал то все паркетне.. Справжні бездорожники то Джип Тойота Ленд ровер, Бобік і волинянка
Так то так, але якщо в решті машин електроніка відключає її і сигналить тобі на панель про перегрів то в Синкрах ти не знаєш перегрілася вона чи ні, і в результаті гребеш поки муфта не вклякне назавжди
І на яке місце його ставити з урахуванням того що муфта постійно обертається? Беспровідних немає, а безконтактні будуть пилюкою забруднюватися. Я теж сподіваюся що мені твої послуги не знадобляться правда зараза там вже щось стукає в підвісці.
Використати датчик який ставлять на ГБЦ щоб перегрів фіксував і вкл вентилятор... Він стоть на пластині яка притуляється до ГБЦ... То тре в живу дивитись ... я думаю якшо взяти пружинну мідну пластину датчик на пластину а пластину до корпусу муфти чи до якогось місця де з муфти попаде температура. На ДТ базова напруга АКБ і в залежності від температури міняє опір... Відтарувати його на критичну для муфти температуру і дістати сигнал
Wahler 6017.95D Датчик включения вентилятора радиатора 340грн В топку. Прожив менше року і здохла перша швидкість.
Порвалися резинки що тримають полку. Виявилось на екзісті дешеві як борщ Dello 100010410 Утримувач полки 14грн/шт
Запарило мене 2 трабли в моторі. Перша це те що постійно засирається відкладеннями свіча (електроди) першого циліндра. Форсунки неодноразово чистив і міняв місцями - проблема явно не в них. Лишаються як на мене - сальники клапанів бо свіча була стабільно загажена з одної сторони, і вроді зверху. Може б так і їздив, але запарив тиск масла, верніше його відсутність нагарячу. Вроді гідрики не цокають, але ВДО датчик і манометр кума показують що тиск реально низький, біля нуля на холостих (граничний 0.3). Я вже все перебрав, і мені підказали темку на іншому клубі де чувак заглушив масляну форсунку в головці яка ссяє на розпредвал. Подумав я і собі таке забацати. Двигун старий, там і так зі всіх щілин масло йде під клапанну кришку, то ж думаю змазки хвататиме, тим більше що на деяких двигунах таких як 2E її взагалі нема. Ну побачим, а тепер погнали. Знімаєм клапанну кришку, виставляєм перший циліндр в ВМТ і ставим мітку на ремені і шестерні розпредвалу ВМТ першого циліндра це мітка на шестерні сходиться з площиною головки і кулачки дивляться вверх, обидва клапани закриті. Записуєм положення кришек розпредвалу. Щоб повернути поршень в ВМТ я поставив машину на 5ту передачу і катав її туди сюди щоб зійшлись мітки і викрутка торчала максимально високо. Справа обведена та масляна форсунка/жиклер через який весь сирбор. Знімаю передачу, акуратно скидаю ремінь з шестерні розпредвалу (попустивши натяжний ролик) і фіксую його стяжкою щоб на колінвалі і промвалі він залишився на тих самих зубах, інакше довелось би розбирати півнизу щоб добратись до міток і виставити його. Знімаєм розпредвал акуратно скручуючи кришки в порядку 1, 3, 2, 5 . Прошу замітити що четвертої нема, замість неї жиклер. 2 і 5 гайки слід відкручувати навхрест. Вал в хорошому стані. Ну і далі агонь, дістаєм гідрики і розсухарюєм клапана. Для цього правда потрібен розсухарювач, і в мому випадку ще й треба було під нього вирізати проставку яка нажимала на тарілку клапана. З баклашки вирізав полоску шириною сантиметрів 7 і засунув її в колодязь гідрика щоб не поцарапати його зйомником. Обклав все простинками на випадок якби сухарі повистрілювали. Гралися ми з розсухарюванням і засухарюванням довго і не мав як фоткати.... бо перший раз... ГОЛОВНЕ в цьому - підставити викрутку під клапан через свічний отвір - інакше висоти поршня недостатньо щоб впертись в клапан на достатню висоту. Поміняв сальники, старі чомусь були різні (Кум, доречі незнаєш чому?), один коричневий, другий зеленуватий. Один всередині був чистенький, а другий брудний, один мягший, другий твердіший. Явних розривів не було. Доречі, щоб вставити нові сальники потрібен ковпачок через який їх треба надягати на клапан щоб не покоцати їх об канавки клапанів. Ковпачка не мав, але вирізав круг з кулька діаметром сантиметра 3 і надів на клапан центром і через нього продів сальники (кульок потім ок витягується пінцетом). Сальники садив на місце головкою на 13 і легеньким постукуванням. Сьогодні продовжу і відпишуся чим все закінчилось.
То не зовсім добра ідея.. Тиск трохи підніметься але пропаде смазка постелей розпредвала. Метал р/в буде тертись по алюмінію без змазки... Через якийсь час там змазки взагалі не буде. форсунка це єдине місце звідки масло попадає під клапанну кришку і все це змазує. Біди буде більше ніж від низького тиску. Збережеш вкладиші але знищиш ГБЦ. Про сальнічкі вже не памятаю... але всі ерлінговські ... вони бувають зелені коричневі і сині і по якості всі однакові. Твердіші за звичай на випускних там температура вища
Авді ще й КВАТРО - то монстр на бездоріжжі....мерси, бехи, і тим більше туксьони - на обочині стоять і нервово курять, в той час як МОНСТР КВАТРО рве бещдоріжжя, сніг, пісок та на льду король...багато відео на ЮТЮБІ, де між собов сі змагают німецький автопром на (недорозі) з Кватріком - кватрік приємно шокує всіх))))
Вчора в гаражі мене чекало два "западла". Я поставив на місце розпредвал і почав затягувати, коли зрозумів що динамометричний ключ який мені позичили - непрацює. Просто не щолкає. Ладно, думаю, хоч прокладну поставлю, а тут друге - прокладка для новіших авто, з дистанційними шайбами, а моя стара - без. Тут треба або на шпильках різьу дорізати, або шпильки міняти або прокладку старого взірця. Ну і запаяний жиклер масляний. Щоб запаяти використовував ортофосфорну кислоту і потужний паяльник. Скільки ватт незнаю, але жало в діаметрі міліметрів 7. Старі сальники клапанів, чисто для історії: Кум, ти мабуть приколюєшся, як це "пропаде смазка постелей розпредвала"? А як же 2E мотор і купа інших на яких її нема? Кожна з чотирьох шийок має підведений канал змазки з головки. "форсунка це єдине місце звідки масло попадає під клапанну кришку" - то якось дуже наївно звучить, особливо для мотора якому більше чверті століття. Відео називається "знайди 12 місць з яких масло попадає в головку" (жиклер вже запаяний): Продовження буде коли буде нова прокладка, динамометричний ключ і заміри тиску на гарячу. Всім добра.
Саша там були різні варіанти і модифкації на тих самих двигунах.. На 2Е масляні канали виходять прямо в постелі р/в і тому немає масляної форсунки... в тебе постелі без масляних каналів... Саш в тебе знята клапанна кришка сядь коло ГБЦ і подивись логічно як у тебе будуть змащуватись постелі - вони мусять ЗМАЩУАТИСЬ інакше шийки р/в дуже скоро посиніють від перегріву від тертя в суху.... ну а далі сам знаєш. Масло крім смазки щей охолоджує. у варіанті з масляною форсункою масло під клапанну кришку попадає тільки з масляної форсунки. Ще трохи буде срати маслом з колодців гідриків - там є масляний канал, який подає масло в гідрики, але тільки по причині роздовбаних колодців і в нормальній ГБЦ звідти срати не має... Хлопаки перестаньте читати всяку хрень з нету і Ютубу... там все пишуть і виставляють любителі які ні за шо не відповідають і не пишуть якщо щось не так або просто репостять не провіояючи нічого ... з усіма наслідками від цього
не може такого бути... на 101% впевнений, що канали є! Саш зроби фото з другого ракурсу, щоб їх було видно!
Фотку не зробив, бо на той час вже надів РВ і ремінь. Ось голова 1:1 моя, тут все видно. І місце під жиклер і постелі з дирками: Крім того на мому відео видно як сочиться масло з-під кришок розпредвала, і на фото з запаяним жиклером справа частково видно масляний канал в постелі. Зібрав нарешті я то все, завів... і НІФІГА, на гарячу давка масла не піднялась ні на долю бара... продовжую їздити з лампочкою . Сподіваюсь хоч свічку не буде закидувати. Викручу її за пару сотень км - побачу чи заміна сальників щось дала. Дуже дякую Razor за поради по розборці/зборці, запчастини і тд.
Так твоя чи не твоя... бо було купа модифікацій... в мене друга голова без каналів в постелях - перша де зламало р/в була з каналами ..... Посадочні колодці гідриків дуже розбиті чи ні. Р/в в постелі плотно входив чи болтався. Я уже не пригадую коли в тебе манометром міряли на обертах який тиск був
Коли йде масло через сальники клапанів то різьба на свічках буде в маслі.Якщо сальники добрі різьба суха.
То добре. А як з посадкою гідриків і р/в... Наскільки памятаю проблема з тиском була з самого початку